fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צריבה ביתית

עירוני נהריה הובכה בביתה כשהפסידה למכבי חיפה נטולת שני זרים, 83:69, בערב רע מאוד של שחקניה. נייט מילר קרע את גיס האכילס וכנראה גמר את העונה. המאמן חגאי: "ידענו שבשנה הראשונה בליגת העל לא יהיה לנו קל"
נייט מילר (צילום: אדריאן הרבשטיין)
נייט מילר (צילום: אדריאן הרבשטיין)

עירוני נהריה ממשיכה לאכזב ואפילו יריבה נוחה, על הנייר לפחות, כמו מכבי חיפה שהתייצבה למפגש הזה ללא שני שחקניה הזרים ששוחררו, לא הספיקה לנהריה כדי לרשום ניצחון. זה נגמר בהפסד בית צורב, 83:69. הרבע הראשון היה שקול ונגמר ביתרון מקומי קל של נהריה, 15:18. הרבע השני היה רע. קבלת החלטות גרועה של שחקניה, כמו למשל התעקשות על משחק חוץ והתבססות על קליעות מחוץ לקשת, הביאה להחטאות רבות ועימן תסכול רב.

מנגד, חיפה, במשחק שקט וסבלני, חדרה שוב ושוב את האין הגנה של נהריה כדי לעלות ליתרון, 27:35 (דקה 17). נהריה, שחשבה שהמשחק נגד חיפה נטולת הזרים יהיה טיול ערב קליל, התבדתה מהר מאוד. עד למחצית עוד הצליחה נהריה לצמק ל-40:38, אבל במהלך האחרון שלה היא איבדה את כוכבה נייט מילר, שנפגע ונאלץ לנטוש את הפרקט. ללא מילר, נראתה נהריה במחצית השנייה אבודה. היא המשיכה לזרוק מבחוץ ולהחטיא, כשמנגד הייתה רכה מאוד בהגנה.

הרבע השלישי הסתיים ביתרון של האורחים, 53:63. נהריה פתחה מצוין את הרבע האחרון ובריצה של 0:8, צימקה את התוצאה. התקווה חזרה, הקהל התעורר, אבל אז שוב הקבוצה נתקעה ואפשרה לחיפאים לחזור לעניינים ואף להגדיל את היתרון שרק הלך וצמח. מתברר, שגם בסגל שחקנים קצר, עם שני שחקנים זרים בלבד ומבלי להיות בכושר שיא, אפשר לנצח את נהריה החלשה. זה נגמר בניצחון חוץ ראשון של חיפה העונה שהותירה את נהריה עמוק בתחתית הטבלה. לנהריה קלעו: ג'ון ווליאמסון – 16 נק'. מארק ליונס – 14 נק', אייל שולמן – 10 נק', נייט מילר וקני לאוסון – 8 נק' כ"א, עידו סטולרו – 5 נק', רוברט רוטבארט – 4 נק', ערן אסנטי – 3 נק', אופיר הובר – 1 נק'.

המאמן רועי חגאי: "אין הרבה מה לומר אחרי הפסד כזה, מלבד העובדה שזה נראה כאילו לא הופענו למשחק. שיחקנו רע ואחרי סיבוב משחקים שלם אנחנו צריכים להיות יותר טובים. קשה לנצח עם כמות כזו של החטאות. איך יוצאים מהמצב הזה? מתאמנים ועובדים קשה. זו שנה ראשונה שלנו בליגת העל וידענו שלא יהיה קל. בתחילת העונה הציבו לי מטרה אחת והיא להישאר בליגה. לא נגיע לפיינל-פור ולא נזכה בגביע המדינה, אבל אני כן מאמין שאם נילחם, נעמוד במשימה ונישאר בליגה".

בסיום המשחק התברר כי פציעתו של מילר חמורה והוא סיים ככל הנראה את העונה בעקבות קרע בגיד אכילס. חגאי: "מילר הוא מנהיג והיעדרותו היא מכה קשה לקבוצה.  נצטרך לעשות חושבים ולשקול הבאת זר אחר במקומו".

במחזור הקרוב (יום ראשון, 14/12) יתחיל הסיבוב השני בליגת העל כשנהריה תצא למשחק חוץ בארנה, נגד הפועל ירושלים. חגאי: "אין ספק שירושלים עולה עלינו בכל פרמטר, אבל לא נרים ידיים ולא ניכנע מראש. במשחק כזה צריך רק להילחם ולקוות לטוב".

נייט מילר (צילום: אדריאן הרבשטיין)
נייט מילר (צילום: אדריאן הרבשטיין)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות