fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עירוני נהריה נכנעה להפועל כפר סבא וספגה הפסד ראשון העונה

רצף הניצחונות של נהריה נקטע בהפסד ביתי להפועל כפר סבא/כוכב יאיר, 96:94 (אחרי הארכה). מאמן הקבוצה רועי חגאי ביטל שני אימונים לפני המשחק
נייט מילר (צילום: אדריאן הרבשטיין)
נייט מילר (צילום: אדריאן הרבשטיין)

מי האמין שדווקא בבית, דווקא נגד קבוצת תחתית, דווקא אחרי רצף מרשים של חמישה ניצחונות ליגה בחמישה מחזורים, תרשום עירוני נהריה את הפסדה הראשון העונה. בתום דרמה גדולה, נכנעה נהריה להפועל כפר סבא/כוכב יאיר, 96:94 (אחרי הארכה), אחרי שוויון 85:85, בתום המועד החוקי.

מי שלקח קשה את ההפסד היה נייט מילר, שבסיום המשחק ישב דקות ארוכות לבדו על הספסל עם הראש בין הידיים. מילר היה זה שהחזיר במו ידיו את נהריה לחיים עם 11 נקודות רצופות וליתרון, 81:82, 3 דקות לסיום. 9 שניות לסיום ההארכה, מילר לקח אחריות והחזיק בכדור עד השנייה האחרונה. מילר זרק והחטיא.

אבל מסתבר שדרמה אמיתית התרחשה גם מחוץ למגרש.
ערב המשחק נגד כפר סבא (ביום שני), בוטל האימון המסכם. על פי מקורבים לקבוצה, הסיבה קשורה ככל הנראה להסדרי הלינה של המאמן רועי חגאי בנהריה. בבוקר המשחק (יום שלישי) בוטל אימון נוסף של הקבוצה, שוב ככל הנראה כאות מחאה של המאמן על התנהלות ההנהלה בנושא הסדרי הלינה.

חגאי סירב להתייחס לסיבת ביטול שני האימונים וסיכם את ההפסד: "בניגוד לפעמים קודמות, ביטלנו לפני המשחק שני אימונים חשובים ואין ספק שזה פגע בהכנות. אבל זה לא תירוץ, כי פשוט לא באנו מוכנים למשחק. לא ציפיתי להפסיד בבית לכפר סבא, אבל זה קורה. אנחנו לא חסינים מהפסדים".

יו"ר הקבוצה ניסים אלפסי: "אני לא יודע מה הסיבה לביטול שני האימונים. צריך לשאול את המאמן".
בסביבת רועי חגאי גורסים שהסיבה היתה בעיה בהסדרי הלינה בנהריה.
"נשמע לי קצת תמוה, כי יש לנו הסדר עם בית קיי ולא שמעתי שהתעוררה בעיה כלשהיא".

ביטל שני אימונים. חגאי (צילום: מיכה פישנזון)
ביטל שני אימונים. חגאי (צילום: מיכה פישנזון)

אז אחרי חמישה ניצחונות רצופים, נהריה קיוותה להמשיך את רצף הניצחונות שלה בליגה ולקבוע שיא חדש של ניצחונות, כאשר אי שם בעונת 2001/2 קבעה רצף של 9 ניצחונות ליגה רצופים.

קני לאוסון העלה את נהריה ליתרון ראשון עם שלשה מוצלחת ועשה ספתח לסלים החדשים שהותקנו בעין שרה. ככל שחלף הזמן, כפר סבא היוותה יריב שקול ובסיום המחצית הראשונה אף הובילה, 44:52, כשנהריה מתקשה לעצור את הזרים האיכותיים של האורחים.

במחצית השנייה, גם שמירה הדוקה של מילר על הסקורר האמריקאי של כפר סבא, לא עזרה. הדקות האחרונות היו שקולות וצמודות והמשחק הסתיים ללא הכרעה, 85:85.

40 שניות לסיום הארכה, נהריה עוד היתה ביתרון 92:94. כפר סבא דייקה בזריקה מחוץ לקשת ועלתה ליתרון, 94:95. 24 שניות לסיום, התקפה מהירה של נהריה הסתיימה במלחמה על הכדור שקיפץ על הטבעת ולבסוף נפל לידיים הלא הנכונות. שחקן כפר סבא נשלח בעבירה לקו העונשין והעלה את קבוצתו ליתרון 94:96. 9 שניות לסיום, הכדור האחרון הלך למילר שכאמור החטיא.

לנהריה קלעו: קני לאוסן – 24 נק' (13 כ"ח), מילר – 22 נק' (7 כ"ח ו-6 אס'), ערן אסנטי – 20 נק', אופיר הובר – 12 נק' (9 כ"ח), עידו סטולרו – 8 נק', ליאור שגב – 4 נק' (3 כ"ח ו-7 אס'), גיא דותן ותומר גינת – 2 נק' כ"א.

למרות ההפסד נותרה נהריה במקום הראשון, אך הפועל גליל עליון/קצרין, השתוותה אליה במספר הנקודות (11 נק').

ביום שלישי (26/11), תצא נהריה למשחק חוץ נגד הפועל עפולה, המדורגת במקום הרביעי בטבלה עם 10 נק'.

נייט מילר (צילום: אדריאן הרבשטיין)
נייט מילר (צילום: אדריאן הרבשטיין)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות