fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מעלות: קו התלמידים לנהריה הוקדם בחמש דקות

בעקבות פנייה של הורים ממעלות הקדימה חברת 'נתיב אקספרס' את פעילות קו 2 ב 5 דקות בבוקר כדי שתלמידים הלומדים בעיר נהריה יגיעו בזמן
נתיבי אקספרקס
אוטובוס של נתיב אקספרס (צילום: יח"צ)

בתחילת השנה זכתה חברת 'נתיב אקספרס' מקבוצת עפיפי במכרז שפרסם משרד התחבורה למתן שירות לתחבורה ציבורית באשכול גליל. לפי תקשיר משרד התחבורה על קו 2 לעבור בשכונת יפה נוף שבעיר מעלות בשעה 06:50 בבוקר, דבר אשר גרם לאיחורים רבים, של תלמידים שנסעו כל בוקר לביה"ס 'שחקים' של חיל האוויר בנהריה.

לפני כשבועיים פנו מספר הורים לחברת 'נתיב אקספרס' בבקשה להקדים את יציאת קו 2 שעובר בשכונה ב 5 דקות מ- 06:50 בבוקר ל 06:45 דבר אשר יביא להגעת התלמידים בזמן לביה"ס. בעקבות הפנייה נענתה חברת 'נתיב אקספרס' להורים והקדימה את תדירות הקו לרווחת התלמידים וההורים.

זאב סוננזון, דובר החברה מסר: "חברת 'נתיב אקספרס' קיימת מאז שנת 1927 ומפעילה מאות קווים עירוניים ובינעירוניים ברחבי מדינת ישראל. חברתנו קשובה ומקפידה על מתן מענה לכל צרכי הציבור שהיא משרתת בתחבורה ציבורית וכל זה על פי הסטנדרטים של אמינות, זמינות, צניעות, מקצועיות ואדיבות. במקרה הנ"ל בעקבות פניות של הורים רבים החלטתנו להקדים את יציאת קו 2 במעלות לרווחת ההורים והתלמידים בשכונה.'נתיב אקספרס' מסיעה אתכם ומחברת אתכם לאנשים, לעבודה, לחברים, לבילויים, למשפחה ולכל מקום שחשוב לכם להגיע אליו בתדירות גבוהה. כל זאת בנוחות, בנעימים, בבטיחות כאשר אתם נהנים ממחיר הוגן, אוטובוסים חדישים ונהגים מקצועיים ואדיבים".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות