fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"מה הקטנטונת הזאת עשתה שזורקים אותה בשבת מגן משחקים?"

צילום אילוסטרציה ילדה
צילום אילוסטרציה

נמנעה כניסת פעוטה בת שנתיים לפארק האתגרי בנהריה ביום שבת כיוון שישבה בתלת אופן, והנחיות העירייה אוסרות על כניסת אופניים. תלת האופן עליו הייתה ישובה הילדה, הוא תחליף לעגלה ואין מדובר באופניים לכל דבר. אמה של הילדה כתבה פוסט בפורום נהריה, בו סיפרה כיצד נמנעה כניסת בתה. לדבריה, הפקחים לא היו מוכנים להקשיב בכלל ולא הפעילו כל שיקול דעת. האם ובתה נאלצו לצאת מהפארק בגלל האופניים.

"מה הקטנטונת הזאת עשתה שזורקים אותה בשבת מגן משחקים? היא אפילו לא מגיעה לפדלים. ההנחיות שאסור להכניס אופניים לגן המשחקים מונעות ממנה לא רק לשחק, אלא אפילו להיכנס ולשבת בשקט בצל. אז אני שואלת אותך, מר ז'קי סבג, איפה ההיגיון? אם היה הגן מוצל נגיד? אבל יש לך ולכל העובדים שלך את האומץ להגיד לי להחזיק ילדה בת שנה בידיים כי אלה הנחיות ולהעז להזמין לי פקחים ומשטרה?", כתבה האם בפוסט שזכה להמון תגובות.

יצוין, כי זו לא הפעם הראשונה, בה הורים מתלוננים כי אסרו עליהם להכניס אביזרים שונים. בעבר פורסם כי נלקחה לילדה עגלת משחק עם בובה.

מעיריית נהריה נמסר בתגובה: "צר לנו על עוגמת הנפש שנגרמה, העירייה קיבלה את הנתונים והיא בוחנת אותם ואת הנהלים במקום"

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות