fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מהפך בשוק דירות היוקרה בנהריה

בנייה של דירות יוקרה בסטנדרטים גבוהים ובמחירים נמוכים יחסית בעיר חוף הביאה לרכישה מוגברת של דירות על ידי תושבי מרכז הארץ ותושבי חוץ
עו"ד אושרי שלוש (צילום: יעקב מדר)
עו"ד אושרי שלוש (צילום: יעקב מדר)

 

שוק דירות היוקרה של נהריה ממשיך לגלות סימני צמיחה, כשבימים אלה נרשם שיא חדש, כאשר תושב חוץ רכש דירת יוקרה בשטח של 150 מ"ר בפרויקט היוקרה שוורץ על הים במחיר של 2.65 מיליון שקל.

האם אכן שוק דירות היוקרה בנהריה מתעורר ורוכשים שהם תושבי חוץ מגלים את עיר החוף הצפונית?

עו"ד אושרי שלוש (צילום: יעקב מדר)
עו"ד אושרי שלוש (צילום: יעקב מדר)

מבדיקה שנעשתה באתר רשות המסים במהלך החודשים האחרונים (עד לחודש יולי), עולה שבוצעו מספר עסקאות ראויות לציון של 2 מיליון שקל ומעלה לדירה.  כך בנהריה, שנהנית מפריחה בשוק הנדל"ן, נמכרו לאחרונה שלוש דירות ברחוב בלפור, שכל אחת מהן נמכרה בסכום של למעלה מ-2 מיליון שקל; ברחוב המייסדים נמכרה דירת 5 חדרים בשטח של 120 מ"ר ב-2.35 מיליון שקל; ברחוב המעפילים נמכרה דירה בשטח של 135 מ"ר ב-2 מיליון שקל; וברחוב הלוטוס נמכר באחרונה קוטג' דו משפחתי בשטח 210 מ"ר תמורת 2.65 מיליון שקל.

כלומר, טווח המחירים למ"ר נע בין 10,000 שקל למ"ר עד לכ-15,000 שקל למ"ר.

מכאן שנהריה הופכת להיות הבירה של משקיעי הנדל"ן בצפון. הפרויקטים החדשים בעיר שינו גם את פני שוק דירות היוקרה ואנו בהחלט צופים שבשנים הקרובות ייבנו בנהריה יותר פרויקטים יוקרתיים. חלק משמעותי של אותן עסקאות מבוצעות על ידי תושבי חוץ. נהריה, כעיר חוף וקיט של הצפון, נחשבת למבוקשת בעיקר על ידי יהודי צרפת, כמו גם על ידי תושבי מרכז הארץ, המחפשים דירות להשקעה ודירות יוקרה במחירים נמוכים יחסית.

כיום, נהריה הינה עיר מבוקשת למשקיעי נדל"ן בשל קרבתה לשפת הים ובשל נגישות גבוהה לתחבורה ציבורית, לרבות רכבת ישראל, שיפור בתשתיות וחיבור לכביש עוקף קריות, חיבור לכביש חוצה ישראל (כביש 6) וכן למרכזי קניות .

רכישת דירת יוקרה בנהריה משתלמת מאוד לתושבי המרכז ולתושבי חוץ, המחפשים לחיות ברמה הגבוהה ביותר. מחירי הקרקע בנהריה נמוכים באופן משמעותי ממחירי הקרקע במרכז הארץ, הדירות הנבנות בנהריה מושקעות ובעלות מפרט טכני עשיר ויוקרתי, על פני שטחים גדולים יותר, ובמחירים אטרקטיביים הרבה יותר".

עו"ד אושרי שלוש, שותף מייסד בשלוש עורכי דין ונוטריון, מייצג מספר רב של פרויקטים בצפון הארץ בכלל ובנהריה בפרט

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות