fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"אנשים שמגיעים לגור בנהריה מבקשים פתרונות לאיכות חיים"

הצלחה גדולה ליריד הנדל"ן הראשון מסוגו שנערך בקניון נהריה בחסות עיתון צפון 1. מסתבר שהקהל הצפוני אוהב את זה ומהבוקר מדווחים בקניון על תנועה ערה של מתעניינים ורוכשים פוטנציאלים במתחם היריד.

היריד פתוח לקהל הרחב היום (31.7) עד השעה 22:00  וביום חמישי (1.8) מ-10:00 ועד 22:00 

המיזוג של קניון נהריה והחיבור לקהל היעד בשוק הנדל"ן הפך את החיפוש אחר הדירה המושלמת לחוויה.

מנכ"ל קניון נהריה רפאל בולניק מסביר כי נדל"ן מניב מושפע מאד משוק הדיור. "כשפתחתי את העיתונות המקומית גיליתי שכל דף שני זה מודעת נדל"ן והבנתי שהצפון עובר מהפך. אין ספק שנהריה היא בירת הנדל"ן של הגליל המערבי והחיבור הוא באמת יוצא דופן. "עד כה התגובות טובות מאוד, הלקוחות עוברים בין הקבלנים ומקבלים את כל האינפורמציה הנדרשת תחת קורת גג אחת".

לדברי בולניק אפשר להקיש בין הנדל"ן המסחרי לפרטי. בשניהם נרשמים תשואות יפות. "אנשים שמגיעים לגור נהריה ובאזור, מבקשים פתרונות לאיכות חיים. הם רוצים קניונים ומתחמי בילוי ופנאי. נהריה נמצאת בצמיחה, ויש ביקוש עצום מצד יזמים שמחפשים להקים כאן מרכזיים מסחריים. מהפריפריה יש לאן לצמוח".

בולניק מסביר כי קניון נהריה נמצא בכל עת במגמת התרחבות וחידושים. בעוד חודש יושק מתחם גלובוס מקס הראשון בעיר עם ארבעה בתי קולנוע בהשקעה של 5 מיליון שקלים.

רן גולדברג הבעלים של משרד התיווך "מתווכים כמו משפחה" מסביר: "הבוקר הראשון עבר יפה. אנו מחכים להמשך שיתוף פעולה עם אותם לקוחות ולסגור העסקאות.  מהשטח ושיחות עם הקהל רואים  שיריד כזה היה חסר בצפון.   אני מאמין שבירידים הבאים ישתתפו עוד נותני שירות וקהל רב שיבין את היתרון שכל אנשי המקצוע תחת קורת גג אחת. רוב הרוכשים מתעניינים במגוון רחב של דירות למגורים".

היריד פתוח לקהל הרחב היום (31.7) עד השעה 22:00  וביום חמישי (1.8) מ-10:00 ועד 22:00 

צילומים: אושרי כהן

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות