fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מור תרזי הצטרף לשמעון גואטה

אחרי שפרש מהמירוץ לראשות מועצת מעלה יוסף, מור תרזי הודיע היום כי יתמוך בשמעון גואטה. אריה דרעי שוב הגיע לחזק ושמע על הבעיות ברפורמת הלול
מור תרזי
מור תרזי (צילום: יח"צ)

מזכיר מועצת מצפה הילה, מור תרזי, הודיע היום (ראשון) כי יתמוך  בשמעון גואטה לראשות מועצת מעלה יוסף.  "מור תרזי מהווה תוספת כוח משמעותית. הוא שימש מנהל החברה הכלכלית של מעלה יוסף וכיו"ר ועד מצפה הילה בהתנדבות. הוא מכיר את הצרכים של מעלה יוסף ובמיוחד את הצרכים של הישובים הקהילתיים כאן. אני רואה בו שותף לשינוי סדר העדיפויות ולשורת המשימות הדרושות לביצוע שינוי משמעותי במעלה יוסף." אמר שמעון גואטה לאנשי המטה שלו. "מור הוא מלח הארץ. הוא שירת בסיירת צנחנים, תרם מכישרונו לחברה למשק וכלכלה כשהקים עבורה שורה של פרויקטים. לאחר נסיגת צה"ל מלבנון הוביל את פרויקט 'אופק חדש' שכלל את מיגון ישובים ובהם מעלה יוסף וכן את החברה הכלכלית לפיתוח מעלה יוסף".

תרזי השתלב בצוות תכנון 100 הימים הראשונים של שמעון כראש מועצה. "נשלב את המצע שלי בתכנית של שמעון. נשקיע בקידום החינוך והצעירים בעיר. מעלה יוסף משלבת נוף, טבע ואנשים נפלאים. בקרוב כביש 6 יגיע עד כברי. המועצה זקוקה למיתוג שיתרום לתדמית המקום." אמר תרזי.

מור תרזי
נקדם את החינוך. מור תרזי (צילום: יח"צ)

אריה דרעי שוב הגיע

השבוע הגיע אריה דרעי, חברו הטוב של שמעון גואטה לביקור במעלה יוסף. הוא שמח לשמוע על תמיכתו של מור תרזי בשמעון. "זה לא סוד ששמעון מאוד אהוד על התושבים במעלה יוסף. אבל זה לא מספיק". כל בוחר נחשב וכל קול בקלפי נספר באותה מידה. הבחירות במעלה יוסף הם הקדימון לבחירות הכלליות ב- 20 בינואר״.

הוא שמע מבעלי משקי הלול על חששם מהרפורמה בענף שעלולה לפגוע במקור הפרנסה של המשק החקלאי וענף ההטלה. "ההנהגה הקיימת תומכת ברפורמה. למי שעומד מאחוריה יש רצון להשתלט על הענף. על פי הרפורמה יש כוונה לבטל את המשקים החקלאים המשפחתיים בנחלות החקלאיות.

המשמעות היא פגיעה אנושה של המשק החקלאי והפיכתו לבית קהילתי. כל מגדל יצטרך לגייס כ- 800-700 אלף שקלים עבור ביצוע הרפורמה. לא יעלה על הדעת שיכפו שותפויות בין בעלי משקי לול. על פי התכנית השטחים בהם הלולים קיימים יוחזרו למינהל ולמועצה לטובת שטחי ציבור.

לאחר שקיבל סקירה הורה לח"כ וקנין שהוא הממונה על ההתיישבות להכין יחד עם גואטה, תוכנית לעצירת הרפורמה במתכונתה הנוכחית.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות