fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל מטה אשר/עכו זכתה בפעם ה-6 בגביע ע"ש אטקין

הפועל מטה אשר/עכו, הדאבליסטית ב-4 השנים האחרונות, תפתח את העונה ביום ראשון הקרוב (30.10), כשתתארח במשחק חוץ אצל הפועל ירושלים.

בשבוע שעבר, זכתה הקבוצה בפעם ה-6 ברציפות בגביע אטקין, המהווה טורניר הכנה לליגה.

בטורניר, המתקיים זו השנה ה-8 בחסות איגוד הכדורעף, השתתפו 4 קבוצות: מטה אשר/עכו, מכבי ת"א, הפועל כפר סבא והפועל חדרה/מנשה/עמק חפר.

הטורניר הוא לזכרו של מיכאל אטקין ז"ל, מורה לחינוך גופני ודמות בולטת ומוכרת בתחומי הספורט השונים במשך שנים רבות. מיכאל אטקין נולד בשנת 1932, ובהיותו ילד איבד את כל משפחתו בשואה. הוא עלה לישראל והקים משפחה. דמותו השפיעה על דורות של ילדים, אותם חינך. אטקין ז"ל שימש גם פרשן כדורעף והיה ידוע כבר סמכא בתחום הספורט בכלל ובענף הכדורעף בפרט.

מנחם אטקין, בנו של מיכאל ז"ל, עומד מאחורי היוזמה להנצחת שם אביו, באמצעות ארגון טורניר ההכנה לקראת פתיחת הליגה.

mate-1617
הפועל מטה אשר/עכו, מודל 2016/17 (צילום: הפועל מטה אשר/עכו)

מטה אשר/עכו, שניצחה בחצי הגמר את הפועל מנשה/חדרה/עמק חפר, 0:3 (13:25, 20:25, 19:25), פגשה בגמר את מכבי ת"א, לשורותיה עבר בקיץ האחרון כוכבה הברזילאי של מטה אשר/עכו ב-3 השנים האחרונות, לאונרדו דוס סנטוס.

מטה אשר/עכו פתחה היטב והוליכה 0:2 במערכות, אחרי ניצחונות, 13:25, 15:25. המערכה השלישית היתה של הצהובים, שניצחו, 23:25. האדומים הכריעו את המפגש בניצחון במערכה הרביעית, 20:25.

המאמן נועם כץ: "שיחקנו מצוין בשתי המערכות הראשונות, ולמרות שמכבי ת"א חזרה למשחק, ידענו בסיום להתעלות ולנצח. המשחקים בטורניר הוכיחו שצפויה להיות עונה מרתקת ומעניינת וליגה שקולה".

אלן קומל, שנבחר לשחקן המצטיין בטורניר, זכה בגביע.

הפועל מטה אשר/עכו, שעברה במהלך הקיץ שינויים רבים בסגל, הציגה לראשונה את הזרים החדשים שלה: זי'אן אורטיז פסטרנה (28, 1.94 מ') מפורטו ריקו, ששיחק בעונה שעברה בקבוצה מהליגה הראשונה בלבנון, ואנדרי זבוזדב (25, 1.98 מ'), ששיחק בעבר בדינמו מוסקבה ובקרסנודר מהליגה השנייה ברוסיה.

זבוזדב, שהגיע על תקן של זר שלישי למטה אשר/עכו, החליף את ביירון פרגוסון (28, 2 מ') מאיי הבהאמה, שהגיע ארצה ועזב אחרי 3 ימים בלבד מבלי שערך אפילו אימון אחד.

אלן קומל (34, 1.93 מ') מסלובניה, ששיחק לפני שנתיים במטה אשר/עכו ובעונה שעברה שיחק בליגה הראשונה בלבנון, חזר ויהיה הזר השלישי של הקבוצה. הקבוצה גם צירפה את סטאס נביאדומסקי (22, 2 מ'), עולה חדש מאוקראינה, שייחשב כישראלי.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות