fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הערב: הגומלין בין הפועל מטה אשר/עכו לטירול האוסטרית

הפועל מטה אשר/עכו כנראה לא תגשים את חלומה הגדול להשתתף בשלב הבתים בליגת האלופות אחרי שהפסידה במשחק הראשון ליריבתה האוסטרית קבוצת היפו טירול אינסברוק, 3:1. הערב יתקיים מפגש הגומלין באוסטריה.

מטה אשר/עכו אומנם הפסידה, אך הוכיחה כי הפוטנציאל אצלה קיים כשנתנה פייט לקבוצה האוסטרית המנוסה ממנה במעמדים כאלה, חברה קבועה בליגת האלופות ובעלת סגל נוצץ של 10 שחקני רכש איכותיים.

מטה אשר/עכו פתחה היטב את המערכה הראשונה וכבר הובילה, 3:7. ביתרון, 14:17, נקלעה מטה אשר/עכו לקיפאון, האורחים השיגו 7 נקודות רצופות ללא מענה וביצעו מהפך בדרך לניצחון במערכה הראשון, 22:25.

mate-tirol
חוויה אירופית. שחקני מטה אשר/עכו מול שחקני טירול מאוסטריה (צילומים: אדריאן הרבשטיין)

המערכה השנייה נפתחה לא טוב מבחינת מטה אשר/עכו שפיגרה, 12:6. הפעם, היה זה תורם של האדומים לתפוס מומנטום בדרך לניצחון יוקרתי, 22:25.

מטה אשר/עכו המשיכה לתת מלחמה, אך הפסידה במערכה השלישית, 25:21. במערכה הרביעית, נגמר למטה אשר/עכו הכוח, והיא נכנעה, 25:11. בסיום, 1:3 לטירול אינסברוק.

למטה אשר/עכו: ז'יאן אורטיז – 24 נק', איליה גולדרין – 11 נק', גנדי סוקולוב – 8 נק', אנדרי גבוזדב – 7 נק', סטניסלב נביאדומסקי – 6 נק', אלן קומל – 2 נק'.

שאפו גדול להנהלת הקבוצה בראשות היו"ר מיכאל קישון והמנכ"ל עמיר בן צבי, שהצליחה בעזרת האוהדים לגייס את הכסף הדרוש להשתתפות במוקדמות ליגת האלופות ולהביא 1500 אוהדים אדומים, שהעניקו למטה אשר/עכו אווירה ביתית חמה.

המאמן נועם כץ: "אם יצאנו בתחושת אכזבה מהמפגש הזה, סימן שאנחנו בדרך הנכונה. פספסנו ניצחון במערכה הראשונה, במערכה השנייה ניצחנו והמערכה השלישית חידדה את ההבדלים בינינו כשנפלנו בפעולות הפשוטות והם לא. לא הצלחנו לשמור על רמה גבוהה ויציבות לאורך כל המשחק והם כן. נודה על האמת, הם קבוצה טובה יותר, מאורגנת יותר ומנוסה יותר. למרות זאת, יכולנו לנצח, אבל זה שכר הלימוד בהתמודדות מול קבוצות ברמה הזאת. אם נתמיד לשחק במעמדים האלה גם בשנים הבאות, נדביק את הפער וגם אנחנו נגיע לרמה גבוהה. אני מודה להנהלה שעשתה מאמצים אדירים כדי שתינתן לנו האפשרות להשתתף במפעל היוקרתי הזה ואנחנו מאוד שמחים וגאים על כך. אנחנו מודים לקהל שפרגן לנו בגדול. אני חושב שייצגנו את ישראל בכבוד בהתמודדות מול קבוצה חזקה מאוד ובעלת מסורת ארוכה בליגת האלופות".

img_4895
הרעישו בתופים. אוהדות צעירות של מטה אשר/עכו (צילום: אדריאן הרבשטיין)

היו"ר מיכאל קישון: "אנחנו מודים לאוהדים הנפלאים שנתנו לנו עידוד ברמה אירופית ולכל השותפים בארגון המשחק, החל מחבריי להנהלה, דרך אנשי מחלקת הספורט של המועצה, המתנדבים היקרים, מנהל היכל הספורט יורם פדידה ולראש עיריית נהריה ז'קי סבג. תודה ענקית לשחקנים שהוכיחו שהם יכולים ראויים לשחק ברמות הגבוהות ולמאמן נועם כץ, שמוביל את הקבוצה בשנים האחרונות להישגים".

בעקבות ההפסד הצפוי לקבוצה האוסטרית בשלב המוקדמות, תרד מטה אשר/עכו לדרג ב', שם תפגוש את קבוצת סטינטה אקפלורארי מהעיר באיה מארה מרומניה. המשחק הראשון יערך בתחילת חודש דצמבר והגומלין, שבועיים לאחר מכן, בנהריה.

בסוף השבוע הקרוב תחזור מטה אשר/עכו לליגה הישראלית, כשתארח במסגרת המחזור השני את אליצור כרמיאל (מוצאי שבת, 12.11, שעה 19:00, היכל הספורט בנעמן).

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות