fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רינה גרינברג: "אצלנו אין שום בעיה"

בראיון ל"צפון-1" מודה מ"מ ראש העירייה כי העיר קיבלה כספים קואליציוניים ומפרטת לאן הלך הכסף. "כל אגורה שקיבלנו הייתה באמצעות המשרד הממשלתי הרלוונטי, ולא היו לנו מתווכים". ראש העירייה עדי אלדר: "כל ההרשאות חתומות על ידי חשבי המשרדים והן דווחו כחוק"
רינה גרינברג
שמה נפגע מהפרסום. גרינברג (צילום: אלכס הובר)

מאז התפוצצה פרשת ישראל ביתנו, החלו מכוונים את הזרקורים לעברם של כל מי שמקורבים או קשורים בדרך זו או אחרת למפלגה, בהם גם מ"מ ראש עיריית כרמיאל, רינה גרינברג (כרמיאל ביתנו).

רינה גרינברג, האם כבר זומנת לחקירה?
"לא. אצלנו אין שום בעיה, כל אגורה שקיבלנו הייתה באמצעות המשרד הממשלתי הרלוונטי, ולא היו לנו מתווכים".

 אילו כספים קואליציוניים קיבלה כרמיאל?
"קיבלנו מיליון שקל להקמת כפר הסטודנטים איילים מהחטיבה להתיישבות באמצעות המשרד לפיתוח הנגב והגליל. קיבלנו ממשרד השיכון מיליון שקל לתשתיות למתנ"ס גבעת רם ועוד מיליון שקל, באמצעות המשרד לפיתוח הנגב והגליל, לצורך התקנת מזגנים ועבודות נוספות בהיכל התרבות".

 למה היה צורך בשימוש בכספים קואליציוניים אם המטרות ראויות?
"נכון, אני פניתי אני ביקשתי, אני לא מתביישת, הכל היה בהליך חוקי. לא גזרו ממני קופונים וגם אני לא גזרתי קופון. אני אסביר גם למה – הרשויות חיות מאוד קשה, הממשלה לא משקיעה בנגב ובגליל, היא משקיעה בשומרון, אנחנו סובלים מחוסר תקציבים, להעלות ארנונה אי אפשר. אנחנו מחפשים כסף למטרות ייעודיות. כסף שיילך למטרות מסוימות. כל ראש עיר מחפש. הממשלה צריכה לחשוב איך היא מתקצבת את הרשויות. לפני חמש שנים ליברמן נתן כסף לשלושה בתי חולים באזור: פוריה, צפת ונהריה: 30 מיליון שקלים לכל אחד, כסף מפלגתי. הייתה ישיבה אצל עדי עם שלמה בוחבוט כשהיה בשלטון המקומי, עם מנהלי בתי החולים, ודיברו על זה שכאן תוחלת החיים קצרה יותר ממרכז הארץ ואיך המדינה מקפחת את תושבי הפריפריה בשירותים רפואיים.

"הלכתי לפאינה קירשנבאום. אני לא מתביישת. אין לי מה להסתיר, אני ישרה כמו סרגל"…

הכתבה המורחבת ביום שישי בעיתון צפון -1 כרמיאל 

 

רינה גרינברג

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות