fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

משה קונינסקי מבקש משר הפנים לא לאשר העלאת הארנונה בכרמיאל

יו"ר האופוזיציה העירונית נפגש עם נציג המשרד והגיש לו מכתב. "דרשתי כי עיריית כרמיאל תציג חלופות במקום להטיל מיסים נוספים על תושבי העיר"
משה קונינסקי (צילום: גיל גולדשטיין)
משה קונינסקי (צילום: גיל גולדשטיין)

יו"ר האופוזיציה במועצת העיר כרמיאל, משה קונינסקי, פנה לשר הפנים בבקשה למנוע את העלאת הארנונה למגורים.

לפני כשבועיים אישרה מועצת העיר להעלות באופן חריג את הארנונה למבני מגורים ולתעשייה ב-9.4 אחוז בשנת 2014. חברי האופוזיציה הצביעו נגד. מספר ימים לאחר מכן נפגש משה קונינסקי, יו"ר האופוזיציה, עם נציג משרדו של שר הפנים, גדעון סער. בפגישה הגיש לו מכתב המיועד לשר ובו דרישה מפורשת כי משרדו לא יאשר את בקשת עיריית כרמיאל להעלאת הארנונה באופן חריג הן למבני מגורים והן לתעשייה.

משה קונינסקי
הצביע נגד. קונינסקי (צילום: גיל גולדשטיין)

קונינסקי: "דרשתי במכתב כי עיריית כרמיאל תציג חלופות במקום להטיל מיסים נוספים על תושבי העיר, אך דרישתי נפלה על אזניים ערלות".

במכתבו לשר הפנים מציע קונינסקי: "ניתן ואף רצוי למצוא פתרונות חלופיים כגון: התייעלות ארגונית בעירייה, הקפאת תקנים חדשים, קיצוץ בשכר הבכירים וצמצום סגנים בשכר".

קונינסקי ציין כי חברי סיעתו ימשיכו למחות בכל דרך אפשרית וחוקית אשר עומדת לרשותם, למשל, תביעה ייצוגית של תושבים, הפגנות ענק והנעת הציבור לאי תשלום הארנונה בטענה לחוסר מידתיות.

מעיריית כרמיאל נמבר בתגובה: "עיריית כרמיאל לאורך כל השנים שמה את טובתו של התושב בראש סדר העדיפויות שלה. על מנת לתת לתושבים את השירות הטוב ביותר האפשרי, עליה לנהוג באחריות בכל הקשור לניהול הכספי וכך אכן נעשה, ולראיה בכל שנה מקבל ראש העירייה, עדי אלדר, את פרס הניהול הכספי מידיהם של שר הפנים ושר האוצר. זכותם של חברי האופוזיציה להיפגש עם מי שהם רוצים. יחד עם זאת עליהם להכיר בתוצאות ההצבעה הדמוקרטית שהתקיימה בישיבת מועצת העיר בנושא צו המיסים, גם אם היא נוגדת את דעתם".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות