fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מאמן כרמיאל ציקי דונט: "אנחנו חייבים להתחיל לייצר נקודות"

הפועל כרמיאל ממשיכה להתדרדר, כאשר במחזור האחרון ספגה הקבוצה הפסד ליגה חמישי ברציפות כשנכנעה במשחק חוץ להפועל מגדל העמק, 1:0. השער היחיד במשחק הובקע בדקה ה-60.

ההפסד אומנם השאיר את כרמיאל במקום ה-14 בטבלה, אבל היא מקדימה את הקבוצה שמתחת לקו האדום, צעירי כפר כנא, רק בזכות יחס שערים עדיף.

הבלם ליאון אלחרר, שוחרר עקב מחלוקת כספית.

הבלם עוז לוי והחלוץ סהר דהן, שנעדרו מהמשחקים האחרונים עקב פציעה, החלימו, ויעמדו לרשות הצוות המקצועי במשחק הקרוב נגד הפועל הרצליה (יום שישי, 4.11, שעה 12:20).

בהגרלת הסיבוב הבא בגביע המדינה, נקבע כי כרמיאל תארח בביתה את בית"ר חיפה מליגה ב'. המפגש יתקיים ביום שישי הבא (11.11).

המאמן צביקה (קיצי) דונט: "ידענו שהולכת להיות עונה קשה ונצטרך להיאבק על המקום שלנו בליגה. היו לנו דקות טובות במשחק, אבל חוסר ערנות במהלך אחד גרמה לכך שנספוג שער. אנחנו חייבים להתחיל לייצר נקודות כי המצב שלנו הולך ומחמיר. נכון שיש עוד הרבה משחקים והליגה ארוכה, אבל אנחנו חייבים לעצור את כדור השלג של ההפסדים".

היו"ר ציון טויטו: "מצד אחד, אפשר לשאוב עידוד מהיכולת ומהעובדה שהקבוצה משחקת טוב ומתפקדת. מצד שני, מתסכל להפסיד לקבוצות שאנחנו לא נופלים מהם ברמה. אנחנו מתגבשים ומה שצריך זה להמשיך לעבוד קשה, להתאמן חזק ולהתאמץ בכל משחק במשך 90 דקות. יש לנו שחקנים טובים ומוכשרים ואני מאמין בהם".

kitzidonat-2
מודאג. המאמן צביקה (קיצי) דונט (צילום: אלכס הובר)

 

הוקרה לגיסברג

אבי גיסברג, מנהל המכללה לכדורגל בכרמיאל, זכה לאות הוקרה ממועדון הכדורגל מכבי חיפה, כאות הערכה על 17 שנות שיתוף פעולה פורה בין המועדונים.

קפטן מכבי חיפה דקל קינן ומנהל הקבוצה רפי אוסמו, העניקו לגיסברג את המגן בטקס קצר שהתקיים לפני המשחק לזכרו של אלון בקל, שהפגיש את נבחרת מקומית מכרמיאל מול מכבי חיפה.

המכללה לכדורגל בכרמיאל פועלת תחת חסותו של המועדון החיפאי, וזוכה לליווי מקצועי הדוק. בין השאר, עוקבים מאמני מחלקת הנוער של מכבי חיפה אחר שחקנים מכרמיאל, והטובים ביניהם, אף עוברים לשחק בקבוצות הצעירות של חיפה. שחקני המכללה מכרמיאל אף זוכים להתארח במשחקי מכבי חיפה ובאימוני הקבוצה.

גיסברג: "המכללה שלנו בכרמיאל מהווה בעצם שלוחה של מכבי חיפה, ואנו גאים על שיתוף הפעולה המצוין. בימים הקרובים צפויה להתקיים פגישת עבודה, במהלכה נסכם גם על הוצאתו לדרך של פרויקט מצוינות, שבה המנהל המקצועי במחלקת הנוער של מכבי חיפה יוסי צרפתי, יחד עם מאמני מחלקת הנוער, יגיעו לכרמיאל פעם בשבוע ויעבירו אימון מרוכז לשחקנים מצטיינים.

avigisberg-3
קיבל כבוד. גיסברג עם קפטן מכבי חיפה דקל קינן (צילום: אלכס הובר)

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות