fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כרמיאל: קבוצת טבסקו זכתה באליפות ליגת הקיץ בכדורסל

קבוצת טבסקו, הצליחה לשמור על תוארה מהעונה שעברה, וזכתה, שנה שנייה ברציפות, באליפות ליגת הקיץ של כרמיאל.

הזכייה באה אחרי ניצחון במשחק הגמר על קבוצת הערבה, 48:53, בתום משחק שקול וצמוד.

הליגה העירונית של כרמיאל, שהשנה נשאה את שמו של משה קמחי ז"ל, מנתה 9 קבוצות שהתמודדו ביניהן בשיטת ליגה בת סיבוב משחקים אחד. בתום השלב הראשון, העפילו 4 הראשונות לשלב חצי הגמר.

קבוצת טבסקו, שהרשימה לאורך הטורניר כולו, התייצבה למפגש הגמר עם מאזן ניצחונות מושלם. לעומתה, קבוצת הערבה, שסיימה את הטורניר במקום השלישי בטבלה, נתנה פייט אדיר והצליחה למתוח את שחקני טבסקו עד לרגעי הסיום. התעלות של שחקני טבסקו בשתי הדקות האחרונות הכריעו את המשחק והם השלימו ניצחון דחוק בדרך להגנה על התואר.

tabasko16
שמרו על התואר. קבוצת טבסקו (צילומים: אלכס הובר)

קבוצת הכדורסל של מכללת אורט בראודה סיימה במקום השלישי בטורניר אחרי ניצחון על מכבי נדב כרמיאל, 45:62.

אירוע הגמר הפך להפנינג כדורסל וכלל גם תחרות שלשות, בו זכה רז גרילק מקבוצת טבסקו.

בסיום הערב, נערך טקס מרשים ומרגש, במעמד בני משפחת קמחי, בו חולקו גביעים לקבוצות ולשחקנים הנבחרים של הטורניר.

ואלה הם: יוחאי עזרוני מקבוצת טבסקו נבחר לשחקן המצטיין של הטורניר. מיכאל אלגאלי מקבוצת הלוחמים נבחר לשחקן ההוגן. איתי אלון מקבוצת הערבה זכה בתואר מלך הסלים.

בן שוורץ, יואב הרשקוביץ' ושרון זריהן, שארגנו את הליגה וגם היו ראשי קבוצות, סיכמו: "ערב הגמר היה סיום לפרויקט נפלא. אנו מודים לעיריית כרמיאל על התמיכה הגדולה, לסגנית ראש העירייה ומחזיקת תיק הספורט רינה גרינברג, ולמנהל מחלקת הספורט העירונית סנדו בדנג'ו. זכינו לשיתוף פעולה מדהים בין ראשי כל הקבוצות שהשתתפו בליגה ולקחו חלק פעיל בהקמתה ובהצלחתה: אייל קמחי, שנהב דהאן, יורם מיימון, יוסי הר אבן, מארק קליינר, אבי אפרים וגלעד אלמלם. השנה, הטורניר היה להנצחת שמו של משה קמחי ז"ל, והיה לנו כיף גדול לכבד את זכרו באופן כזה".

המארגנים גם הודו לצוות השופטים שכלל את רונן הר אבן ויואב עשהאל, לצוות המזכירות עם הראל בר ומגי ספונוב, לדורון שלג, שדאג לכיבוד העשיר במשחקי חצי הגמר והגמר, ולמשה קונינסקי על הגביעים המהודרים.

tornir-sal-16
בני משפחת קמחי מעניקים גביע לשופטי המשחקים

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות