fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המלחמה על הטבות המס

מערכת הבחירות ביישוב מתנהלת עד כה בשקט יחסי לעומת המתרחש ביישובי האזור. כמעט שלא נרשמו אירועים חריגים
יורם אילון (צילום: עצמי)
יורם אילון (צילום: עצמי)

ביישוב הפסטורלי כפר ורדים הודיע ראש המועצה המכהן סיון יחיאלי על פרישתו.

חבר מליאת המועצה עופר כהן, העומד בראש סיעת "מעוף", טוען כי היישוב נמצא בפני צומת דרכים והוא מוכן להסתער על התפקיד. על הפרק: סוגיית הטבות המס, הצערת הכפר, חינוך, דיור בר השגה, תעסוקה, חינוך וקהילה.

"מעל הכל, אחזיר את תחושת הקהילתיות שכה חסרה לרבים. קהילה היא תעודת הזהות שלי. אני בא מתוך הקהילה ואחזיר עטרה ליושנה על ידי קיום אירועים קהילתיים שיהיו גם אבן שואבת וגורם משיכה לתיירות ארצית אל היישוב. הקהל הרב מתושבי הכפר שהולך בעקבותיי נוסך בי את תחושת הביטחון שאצליח לבסס את כפר ורדים כישוב מוביל חזק ובעל ייחודיות באזור הגליל".

יורם אילון (צילום: עצמי)
יורם אילון (צילום: עצמי)

מתמודד נוסף על ראשות המועצה הוא אל"מ (מיל') יורם איילון, יו"ר סיעת "יחד", תושב היישוב זה 18 שנה. "הניסיון המוניציפלי שצברתי כחבר מועצה כחמש שנים, יו"ר ועדת המכרזים, חבר בוועדת ביטחון, דירקטור משקיף בתאגיד המים מעיינות זיו, לצד הניסיון הניהולי שרכשתי בעת שירותי בצה"ל, בתפקידי פיקוד, מטה והדרכה, ההיכרות המעמיקה עם כל תחומי העשייה והנושאים הבוערים והקשרים האישיים שיש לי עם גורמי ממשל ומקבלי החלטות, מקנים לי יתרון משמעותי ונותנים לי את הכלים הדרושים להצליח בתפקיד. ביום שאחרי נצטרך להתחיל מיד בעבודה הקשה ובטיפול בכמה סוגיות בוערות שנמצאות על הפרק: קיבוע הטבת המס לתושבי כפר ורדים, המשך שיווק שלב ג' והקמת אזור התעשייה ועוד".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות