fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קצת משחקים לפני הלימודים

יריד חזרה ללימודים ומשחקייה שווה, הזדמנות נדירה לקנות מועדון שלם ואיפה תמצאו קומה שלמה של חדרי ילדים?

* לקראת החגים מתחדשים עם ריהוט לבית ועכשיו במור רהיט מבחר גדול ומגוון של חדרי שינה, חדרי ילדים, פינות אוכל, ספות נוער וסלונים והכל במחירי מבצע. מור רהיט פתוח גם במוצ"ש.

* חוזרים ללמוד עם ספרי. כל המותגים במקום אחד. במקום חיסול של תיקים בדגמים מובילים מ-79-99 שקלים וכן תיקי טרול מותגים רק ב-149 שקלים וכמובן קולקציה חדשה של תיקים במחירים מפתיעים. אז אם עוד לא רכשתם ציוד לבית הספר, היכנסו לספרי. שווה.

* בסטארטאפס בשדרות גושן, חנות הסלולר המובילה באזור, הכוללת מעבדת תיקונים מקצועית עם קבלות, צחי ומארק ישרתו אתכם במקצועיות.

צחי ומארק מחנות הסלולאר סטארטאפס ( צילום: עצמי)
צחי ומארק מחנות הסלולאר סטארטאפס ( צילום: עצמי)

* זקוקים להשתלת שיניים? במרכז לבריאות השן בהנהלתו של ד"ר פטררו תמצאו הכל במקום אחד, מהצילום ועד החיוך המושלם. במרפאה צילום פנורמי וצילום CT ללא עלות. במרכז לבריאות השן מציעים לכם שיטה ממוחשבת ומדויקת להשתלות שיניים שהביאה למהפכה ברפואת השיניים ומאפשרת קבלת שיניים קבועות ויציבות תוך יום אחד בלבד.

* עם הכל למסיבה לא שוטפים יותר כלים, במיוחד בחגים. במקום כלים להגשה ואירוח, קישוט ועיצוב השולחן, מפות, אגרטלים ואביזרי נוי, והכל עכשיו במחירים מפתיעים, במגוון רחב וכמובן עם שירות מקצועי ואדיב ויחס אישי. הכל למסיבה ברח' האצטדיון ק.חיים ובשד' הציונות בקרית אתא.

*מאות אנשים הגיעו ביום שלישי ליריד תעסוקה שהתקיים בקניון עזריאלי בשיתוף רשת המתנ"סים בעיר. חברות השמה, מפעלים וחברות הציעו מגוון של עבודות. רגע, יש עוד.

* מתכוננים לחזרה ללימודים גם ביפו-תל אביב עזריאלי קרית אתא. לחנות בקומה השלישית הגיעה קולקציה חדשה ונדירה לקראת עונת המעבר של שמלות, חולצות עם כיתובים והדפסים, מכנסיים צבעוניים ועוד. בדוכן בקומת הכניסה מציעים במבצע חולצות בייסיק בשלל צבעים וג'ינס ב-49 שקלים בלבד.

*המדור בדק: המשחקייה הכי שווה בקריות: עזריאלי קידס בקרית אתא. מקום חביב ומופלא לילדים ולגיל הרך. משחקייה בטוחה, מוקפדת נקייה צבעונית ומעשירה. וההורים? נחים ושמחים. שווה ביותר.

הכי שווה בקרית. המשחקיה בעזריאלי קרית אתא (צילום: יח"צ)
הכי שווה בקרית. המשחקיה בעזריאלי קרית אתא (צילום: יח"צ)

* מי שלא ראה את הסניף החדש של גרג קפה בקניון עזריאלי קרית אתא בקומת הכניסה לא יודע מה הוא פספס. סניף כשר למהדרין, מעוצב בשיק וטוב טעם כחלק מהמיתוג החדש של הרשת. השבוע היינו שם ובקושי אפשר להכניס שם סיכה, הסניף הומה באנשים. בסניף יש תפריט חדש: ארוחת בוקר עשירות משודרגות וחדשות – ארוחת בוקר סקנדינבית וארוחת בוקר ספרדית, מבחר מאפים מפנקים, מנות עיקריות, סלטים. וכן, תפריט קינוחים ייחודי, מנות ללא גלוטן ומנות טבעוניות.

* ציפי אסייג, מנהלת מכירות אולם התצוגה מרצפות פקיעין בסניף עכו-עין המפרץ סנטר נתפסה בעדשה של המדור עם עוד לקוחה מרוצה מהשירות ומהמחיר. ועכשיו במרצפות פקיעין יש מבצע ענק על קולקציה מרהיבה של פורצלן, קרמיקה, סניטרייה ועוד. למי שעדיין לא ביקר באולם התצוגה המפואר, מומלץ מאוד.

ציפי אסייג מנהלת מכירות אולם התצוגה מרצפות פקיעין בסניף עכו-עין המפרץ  עם לקוחה מרוצה (צילום: עצמי)
ציפי אסייג מנהלת מכירות אולם התצוגה מרצפות פקיעין בסניף עכו-עין המפרץ עם לקוחה מרוצה (צילום: עצמי)

* גם לצעירים מגיע ברוכאל. בברוכאל סניף יוסף לוי קומה שלמה של חדרי ילדים, נוער וספות נוער במבצעים מטורפים. מבחר חדרי נוער וילדים קומפלט החל מ-3990 שקלים. מבחר ארונות הזזה בהתאמה אישית לחדרי ילדים ונוער החל מ-1590 שקלים. אז הזדרזו כי נשארו ימים אחרונים לאספקה לחג. ברוכאל סניף יוסף לוי אזור תעשיה קרית ביאליק.

* הזדמנות נדירה למי שחיי הלילה זורמים בעורקיו. שלומי מברוקלין בר מוכר את מועדון ה"ברוקלין", כולל כל הציוד, כולל 2 ליינים. המקום מאובזר קומפלט. פרטים נוספים בפרסום במדור הספורט.

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות