יום שלישי , אוקטובר 16 2018
בית / קריות / קרית חיים / בקרית חיים עושים כבוד למורים
המורה, רוצה פרח? המנהל ד"ר דודי גושן והתלמידות (צילום: עיריית חיפה)
המורה, רוצה פרח? המנהל ד"ר דודי גושן והתלמידות (צילום: עיריית חיפה)

בקרית חיים עושים כבוד למורים

אם מורים לעיתים מתלוננים על שחיקה בעבודתם, כנראה שהיום הזה הוא בשבילם: בשני, היום, צוין בחיפה יום המורה החיפאי, שכלל שורה ארוכה של אירועים שהתקיימו בבתי הספר העירוניים. היום נפתח בקבלות פנים חגיגיות במסגרתן העניקו תלמידים והוריהם אגרות ברכה ותודה אישיות למוריהם. תלמידי בתי הספר היסודיים קישטו והוריהם קישטו את חדרי המורים ובחלקם החליפו ההורים את המורים בכיתות ושוחחו עם הילדים על חשיבות תפקידו של המורה. הגדיל לעשות מנהל תיכון קריית חיים ד"ר דודי גושן, שהמתין עם פרח בידיו, לכל מורה שהגיע לבית הספר.

המורה, רוצה פרח? המנהל ד"ר דודי גושן ותלמידות מוקירים. צילום: עיריית חיפה

אירועי יום המורה נמשכים למעשה שלושה ימים והחלו כבר אתמול כאשר בבית ספר אהוד הופתעו התלמידים לגלות את ראש העיר יונה יהב, שהצטרף לשיעור בנושא חשיבות דמותו של המחנך, אותו העביר יחד עם תלמידות כיתה י' מתיכון עירוני ה', שיר ווינברג וגאיה צאיג.

בבתי הספר התיכוניים התקיים היום בסימן "המחנך כמורה דרך". במסגרת זו העבירו תלמידי השכבות הגבוהות שיעורים לתלמידי בתי הספר היסודיים וחטיבות הביניים. בעירוני ה' נחנך מרכז המורה החדש, בעירוני א' הפיקו תלמידים סרטון על הווי בית הספר וחשיבות המורים בחייהם, בחוגים עסקו בחשיבות ההומור בחיי היומיום, ואליאנס התקיימו שיעורים בהם עסקו התלמידים בשאלה "למה להיות מורה?". אירועי היום יחתמו אחר הצהריים בסדנאות העשרה, הופעות והרצאות בנושא מנהיגות וטיפולים אלטרנטיביים.

ראש העיר חיפה, יונה יהב: "יום המורה מעניק לכולנו הזדמנות לעצור לרגע ולהגיד תודה למורים המתווים את הדרך עבור ילדינו ומסייעים להם בהגשמת חלומותיהם. אנו בעיריית חיפה הצבנו לעצמנו מטרה להעניק למורים בידיהם אנו מפקידים את ילדינו את הכלים הטובים ביותר להשגת יעדיהם".

בדוק גם

כבוד. מימין: אילן וקנין, חני פלדמן ויונה יהב (צילום: עצמי)

ספורטאית על

חני פלדמן, תלמידת תיכון קרית חיים ושחקנית אליצור קרית אתא בטניס שולחן, נבחרה על ידי וועדה מחוזית כתלמידה-ספורטאית מצטיינת במחוז

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *