יום שלישי , ספטמבר 25 2018
בית / קריות / הבית של העסקים / זה הזמן לעשות לעצמכם פרופשיונל פרופיל

זה הזמן לעשות לעצמכם פרופשיונל פרופיל

מאת: לילך פינצ'בסקי סימיאן

פרופיל אישי בלינקדאין הוא פרופיל עסקי לכל דבר המשמש כרטיס ביקור אינטרנטי שעובד בשבילנו 24 שעות ביממה. פרופיל הבנוי טוב, יקודם חזק בלינקדאין וגם בגוגל. כאשר אתם בונים פרופיל אישי בלינקדאין חשוב להקפיד על כמה עקרונות:

* מילות מפתח: יש להשתמש במילות מפתח (Buzz words) שלקוחות העסק משתמשים ומחפשים, על מנת לסייע להם לאתר אותנו בקלות. למשל, אם אני מנהלת שיווק, אני אציין ביטויים כגון: Marketing Managment, Marketing Manager, Marketing Strategies וכדומה. השימוש במילות המפתח יהיה לכל אורך הפרופיל (שורת Headline, תקציר Summary וכן בניסיון התעסוקתי Experience).

לילך פינצ'בסקי סימיאן (צילום: יח"צ תלתן)
לילך פינצ'בסקי סימיאן (צילום: יח"צ תלתן)

 

* שורת הכותרת: המיקום החשוב ביותר בפרופיל האישי הוא שורת ה-Headline. בשורה זו, המכילה 120 תווים, יש לתת כותרת חזקה ומשמעותית לעיסוק שלנו ולהשתמש שוב במילות מפתח שהלקוחות מחפשים. מומלץ לנצל את כל התווים העומדים לרשותנו.

* תקציר: Summary הוא התקציר של קורות החיים. חלק זה חשוב ביותר מכיוון שבתוכו אנו יכולים להציג את עצמנו בקצרה בצורה שיווקית, לציין את החוזקות שלנו, מי הלקוחות שלנו, לתאר בקצרה את החברה שלנו, לפרט אפשרויות ליצירת קשר (אימייל, אתר, בלוג, טלפון וכדומה) וכמובן – להשתמש במילות חיפוש.

* ניסיון: Experience הוא החלק בו נציין את ההיסטוריה התעסוקתית שלנו. כמובן שמומלץ להציג כ-10 שנים לאחור – ולא יותר. כמו כן מומלץ לציין רק ניסיון רלוונטי לעיסוק הנוכחי/הבא.

* המלצות: פרופיל חזק הוא כזה שמכיל המלצות. ולכן, לא להתבייש – שלחו הודעה דרך הלינקדאין לכל המכרים, עמיתים, חברים לספסל הלימודים, מנהלים, לקוחות, ספקים – לכל מי שבאמת מכיר ועבד אתכם ובקשו המלצה. אני מבטיחה שתגלו דברים נהדרים.

© הכותבת היא הבעלים של HR Link, לינקדאין לעסקים, www.hrlink.co.il

 

 

 

 

בדוק גם

עוזי כהן בעלי אופטיקה כהן (צילום: יח"צ)

שם קוד: HOYA

בהשקה חגיגית ורבת משתתפים השיקה רשת 'אופטיקה כהן' את כניסת חברת הענק HOYA  לקריות; במסגרת ההשקה נחשפו לקהל הדגמים החדשים ביותר של החברה וכן מכונת ה YUNIKU המהפכנית

משקיעים באומנות. 69 סלאם צילום יח"צ

יזמות אקזוטית

מותג בגדי הים 69SLAM  פתח סניף ראשון בארץ בגרנד קניון בחיפה. המותג, המיוצר בבאלי באינדונזיה, נמכר …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *