fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נצרת עילית: כוכבי הילדים יופיעו בתהלוכת ל"ג בעומר

לפני 33 שנים יצא הרבי מליובאויטש' בקריאה לחסידיו לנצל את ל"ג בעומר כדי לקיים ביום זה תהלוכה וכינוס ילדים שהמסר שמוביל בם הוא אחדות עם ישראל
שמשון
שמשון

תהלוכת ענק שבסיומה הפנינג גדול תתקיים היום (ראשון) לרגל ל"ג בעומר. אלפי ילדים צפויים לקחת בה חלק. אלפי הסניפים של בתי חב"ד בארץ ובעולם יקיימו בצורה מסונכרנת ביום הזה תהלוכת ילדים ססגונית וחווייתית, תוך צעדה ברחובות המרכזיים של כלל יישובי ישראל, כולל בנצרת עילית וקינוח בהתכנסות ססגונית.

לפני 33 שנים יצא הרבי מלובביץ' בקריאה לחסידיו לנצל את היום החשוב כדי לקיים ביום זה תהלוכה וכינוס ילדים שהמסר שמוביל בם הוא אחדות עם ישראל. "דווקא ביום ל"ג בעומר, יום ההילולא של רבי שמעון בר יוחאי היום שבו פסקו תלמידי רבי עקיבא מלמות על שלא נהגו כבוד זה בזה, ראוי להראות את אחדותו של עם ישראל וכיצד ילדים יהודים מכל הזרמים ובכל הגילאים מתאחדים סביב המגבש והמחבר", מסביר הרב שמשון הלפרין, מנהל בית חב"ד בנצרת עילית.

הרב שמשון הלפרין
הרב שמשון הלפרין (צילום: עצמי)

מאז, תהלוכות ילדים תחת הסלוגן "יחד כל ילדי ישראל" מתקיימות בכל מקום בעולם, גם בנצרת עילית התהלוכה היא כבר מסורת וניתן למצוא בה ילדים מכל שכבות הציבור בליווי הוריהם. יחד עם זאת, לאורך השנים ניסו בצעירי חב"ד להבין מה ימשוך יותר ילדים להשתתף באירוע, והגיעו לתובנה כי אם אתה רוצה להוציא ילדים מהפלייסטיישן והמחשב שבבית, אתה פשוט צריך להביא להם אותם אל השטח.

"הגענו לשת"פ עם חברות ההפקה הגדולות בארץ, ומיטב כוכבי הילדים גויסו למשימה. לכאן יגיע כוכב הילדים טל מוסרי. החלטנו השנה להרחיב זאת בצורה מסודרת וגורפת", מסביר הרב לוי לרנר, המארגן את האירוע.

"כשתיקחו את הילדים הפרטיים שלכם כדי לראות אלפי ילדים מכל החוגים, צועדים יחד על הכביש של נצרת עילית כמו בהפגנה, וחוגגים בססגוניות עם בלונים פורחים, ומלא צבע באוויר, זה בהחלט יעניק לכולנו תקווה לעתיד טוב יותר", מסכם הרב שמשון הלפרין.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות