fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נהריה: שישה אזרחים זרים נעצרו בחשד להונאה וגניבה של חצי מיליון שקלים

שוטרי תחנת נהריה עצרו הבוקר שישה אזרחים מדרום אמריקה החשודים במרמה. על פי החשד החבורה היתה אורבת לתושבים ליד כספומטים וגונבת את כספם. השישה הובאו להארכת מעצר כעת
אילוסטרציה: פנתרדמיה

ארבעה קולומביינים ושני מקסיקנים נעצרו על ידי שוטרי תחנת נהריה הבוקר (שלישי) בחשד לגניבות ומעשי מרמה. במהלך השנה האחרונה הצטברו תלונות בתחנת נהריה ובמספר תחנות נוספות במחוז חוף ואף במרכז הארץ על אירועים בהם על פי החשד גברים ונשים בעלי חזות דרום אמריקאית מנצלים במרמה קרבנות וגונבים מהם סכומי כסף.

אילוסטרציה: פנתרדמיה

על פי החשד מיוחסים להם גניבות בהיקף של חצי מליון שקלים. החשודים שלושה גברים ושלוש נשיים היו אורבים ליד מכשירי כספומט בבנקים ובדואר וממתינים לאנשים שהיו מוציאים סכומי כסף גדולים, עוקבים אחריהם במכוניות שכורות ומייצרים מגע כלשהו עימם ואז מנצלים את חוסר תשומת ליבם וגונבים את כספם. במספר מיקרים היו מביימים תקר במכונית הקרבן עוקבים אחריו מציעים את עזרתם בהחלפת צמיג ואז מנצלים חוסר תשומת לב וגונבים את הכסף שקודם לכן הוצא בכספומט.

הבוקר הבחין שוטר תחנת נהריה בדמות שנראתה לו מוכרת מסרטי אבטחה של אחד המקרים שנאספו במהלך חקירה. בלשי תחנת נהריה ביצעו מעקב אחר החשוד והגיעו כך לעוד שניים, השלושה נעצרו ובהמשך נעצרו עוד שלושה. נבדק החשד כי מסמכי השהייה שלהם בארץ מזוייפים. משטרת נהריה נמצאת בקשר עם גורמי משטרה בארץ ובחו"ל על מנת לבדוק האם פעלו גם מחוץ לגבולות ישראל. השישה מובאים ברגעים אלו להארכת מעצרם בבית המשפט השלום בקריות.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות