fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

זה קורה, זה קרה וחבל שקרה

רצף של שישה נצחונות של עירוני עזריאלי קרית אתא הגיע ביום שלישי לסיומו עם הפסד ביתי צורב ומרגיז לקבוצה הבינונית - מכבי הוד השרון. משחק התקפה נוראי ויום גרוע של הסקורר נועם מטלון גרמו להפסד
קרית אתא כדורסל. צילום: דורון גולן

אחרי סדרה מרשימה של שישה נצחונות, כולל קונצרט במחזור הקודם במגדל העמק, קבוצת הכדורסל של עירוני עזריאלי קרית אתא נוצחה ביום שלישי בביתה על ידי מכבי הוד השרון 70:69.

אי אפשר לנצח כל הזמן וטבעי שיש משחקים פחות טובים, אבל כבר למדנו העונה שעירוני קרית אתא היא קבוצה חוץ טובה יותר מאשר בבית. לראיה, ההפסד לקבוצה בינונית מאוד כמו מכבי הוד השרון. בסיבוב הראשון אתא ניצחה בהוד השרון 75:69. משחק התקפה נוראי, אחוזי קליעות רעים מאוד, ובעיקר יום חלש ביותר של הסקורר נועם מטלון, גרמו להפסד הצורב והמרגיז. זה קורה, זה קרה, וחבל שקרה.

מתחילת המשחק אתא לא נראתה טוב והתקשתה לקלוע. אחרי רבע ראשון שקול והפכפך ירדו הקבוצות להפסקה בין שני הרבעים בשוויון 14. בשלב הזה מטלון ללא נקודה כלל, בעוד הרכז ירין איינהורן קלע את חמש הנקודות הראשונות של הקבוצה. סר פוינטר תפס תנומה ושגיב דוד דפק מהספסל שלשה ראשונה. הרבע השני היה העתק של הראשון, בשינוי בולט, סר התעורר וקלע עשר נקודות, ועל הדרך קטף 8 ריבאונדים. גם הזר השני דאליס ג'ויינר התעורר. האיש הגדול קלע 6 נקודות בחצי הראשון וקטף 8 כדורים חוזרים. ומטלון? יש בשורה. הצלף של אתא קלע נקודה אחת. זה היה המאזן שלו בחצי הראשון. הקפטן גל חלמיש? 2 נקודות, כרגיל. הספסל לא תרם יותר מהשלשה של דוד וכך ירדו הקבוצות להפסקה בסקור מוזר – שוויון 29:29. במצב זה ניתן לחשוב שההגנות היו טובות. כן ולא, לא רעות, אבל בעיקר נהנו מאחוזי קליעה גרועים של ההתקפות.

קרית אתא כדורסל. צילום: דורון גולן
לא הגיע למשחק. נועם מטלון (צילום: דורון גולן)

ברבע השלישי הסתמנה בריחה של הוד השרון עם ריצה של 13:6 ויתרון 42:35. עד סיום הרבע אתא צמצמה 50:46, אבל המשיכה להיראות רע מאוד בהתקפה. 46 נקודות בשלושה רבעים? זה לא מתאים לקבוצה שמסמנת גבוה מאוד. הזרים, סר עם 20 נקודות, ודאליס עם 10 נקודות החזיקו את הקבוצה בתמונה.

ואז הגיע הרבע הרביעי, שהחל בריצת 10:0 של הוד השרון, שהקפיצה את התוצאה ל~60:46. ארבע וחצי דקות לסיום הפרש שיא – 66:51. נראה גמור, בטח כפי שאתא נראתה. ומי הצילו את המצב? שחקני הספסל שגיב דוד ורועי יחיא, שבסדרת שלשות החזירו את אתא למשחק עם ריצת 2:15 – 68:66. אבל זה היה מעט מדי, ובעיקר מאוחר מדי, ואתא נוצחה בסיום 70:69.

קלעו לאתא: סר פוינטר 26 (12 רב'), ג'ויינר ((11 רב') ואיינהורן 10 כ"א, דוד ויחיא 9 כ"א, מטלון 3! וחלמיש 2.

ביום שלישי תצא אתא למשחק חוץ נגד הפועל חיפה, שעצרה רצף של שמונה הפסדים.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות