fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל ליגה א': יוני מששה חזר למכבי צור שלום

החלוץ שפתח את העונה שעברה בצור שלום ועבר במהלכה לבית"ר נהריה הצטרף השבוע לקבוצה. צור שלום נוצחה במשחק אימון ע"י מכבי דליית אל כרמל בתוצאה 3:2
חזר לצור שלום. יוני מששה (צילום: איסר רביץ)
חזר לצור שלום. יוני מששה (צילום: איסר רביץ)

החלוץ יוני מששה סיכם השבוע את תנאיו במכבי צור שלום מליגה א' וצפוי לחזק את חוד ההתקפה של הקבוצה. מששה החל את העונה שעברה בצור שלום ואחרי כחודש עבר לבית״ר נהריה ועלה עם הקבוצה לליגה א'.

השוער השני של הקבוצה דודו בן הרוש, החליט לפרוש ממשחק ומונה למאמן השוערים של הקבוצה. במקומו אמור להצטרף עד סוף השבוע שוער שני ממ.ס. כרמיאל/צפת. השוער השני של צור שלום בשנתיים האחרונות, בן ויצמן, שעבר במהלך הקיץ להפועל עפולה העולה החדשה לליגה הלאומית, היה אמור לשמש בתפקיד השוער השני של הקבוצה. בינתיים הוא פתח ביום ראשון את העונה בשער של הקבוצה, במשחק בו נפרדה עפולה ממכבי יבנה בתיקו 1:1. ויצמן עמד בשער כל המשחק וספג רק בדקה ה-85.

במשחק אימון שנערך בשבוע שעבר מול מכבי דלית אל כרמל, נוצחה צור שלום 3:2, אחרי שהובילה פעמיים. את השערים לזכותה כבשו אלירן אלקובי ו-וויהאם מוסא. דלית אל כרמל התחזקה מאוד העונה במטרה לנסות לעשות עוד צעד אחד קדימה לעומת העונה שעברה בה סיימה במקום השני.

חזר לצור שלום. יוני מששה (צילום: איסר רביץ)
חזר לצור שלום. יוני מששה (צילום: איסר רביץ)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות