fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

האישה החזקה ביותר בפוליטיקה הסינית ביקרה בחיפה

משלחת רמת דרג מסין, הגיעה הבוקר לביקור רשמי בקריה הרפואית רמב"ם, ובראשה ליו יאנדונג סגנית ראש ממשלת סין, האישה הבכירה ביותר בפוליטיקה הסינית. בין חברי המשלחת הלווה היו גם שרת הבריאות הסינית, שר החינוך, שר המדע ושרים נוספים
סגנית ראש ממשלת סין
סגנית ראש ממשלת סין (צילום: פיוטר פליטר)

הביקור, הוקדש לתחום הטראומה וההיערכות לשעת חירום – נושא אשר מעניין את סגנית ראש הממשלה של המדינה הגדולה בעולם, במיוחד. במהלך ביקורה בבית החולים פגשה הבכירה הסינית ואת נציגי הנהלת ביה"ח ויחידת הטראומה ברמב"ם. פרופ' רפי ביאר, מנהל רמב"ם, הציג בפני האורחת המכובדת את בית החולים הגדול בצפון וסקר בפני האורחים את התוכניות העתידיות. סגנית ראש ממשלת סין הביעה עניין מיוחד בדבריו של פרופ' ביאר, ואף שאלה אותו שאלות רבות על האופן שבו מתנהל בית חולים גדול בישראל. את תשובותיו של פרופ' ביאר, הקפידה האורחת המכובדת לרשום במחברתה.

לאחר מכן הציגו חברי צוות יחידת הטראומה ברמב"ם, הגדולה מסוגה בארץ, את היקף פעילותם וענו לשאלותיה של האורחת. הביקור נחתם בסיור של המשלחת הגדולה בבית החולים התת-קרקעי לשעת חירום ע"ש סמי עופר, שנחנך לאחרונה ברמב"ם.

סגנית ראש ממשלת סין
סגנית ראש ממשלת סין (צילום: פיוטר פליטר)


"אפעל להגדלת שיתוף הפעולה בין בתי החולים בסין לבתי החולים בישראל, וברמב"ם בפרט", אמרה הגב' יאנדונג בתום ביקורה, והזמינה באופן הדדי את פרופ' ביאר ונציגים נוספים מרמב"ם לביקור בסין, בכדי לבסס את השת"פ בין הגורמים.

"השילוב בין רפואה, הוראה ומחקר, החיבור בין בית החולים לטכנולוגיה רפואית מתקדמת ותחום הטיפול בטראומה הם נקודות החוזק של רמב"ם, ומה שהפך אותנו למרכז רפואי מוביל בארץ ובעולם", אמר פרופ' ביאר במעמד הביקור החשוב, "כל אלו עוררו עניין רב אצל סגנית ראש ממשלת סין ואנו נשמח לקדם את שיתופי הפעולה שהיא הציעה, לטובת כל הצדדים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות