fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אם זועמת: התלמידה שהיכתה את בתי הושעתה ליום אחד בלבד

"הא עיפה לי סטירה, היא תפסה לי בשיער ודפקה לי אתה ראש בשולחן. היא הסתובבה להרים עלי כסא והצלחתי לברוח לכיוון הדלת", טוענת תלמידת התיכון שהוכתה. האם הגישה תלונה
אילוסטרציה | צילום: הילה מלמד
אילוסטרציה | צילום: הילה מלמד
"רוצים שלא אעשה בלאגן". הנערה שהותקפה (צילום: הילה מלמד)
"רוצים שלא אעשה בלאגן". הנערה שהותקפה (צילום: הילה מלמד)

אם לתלמידה טוענת כי בתה הוכתה על ידי תלמידה אחרת בכיתה ולמרות חומרת המקרה צוות בית הספר הסתפק בעונה לא מרתיק של השעיה מהלימודים ליום אחד בלבד.

לטענתה אם, בתה הגיעה ביום חמישי שעבר ללימודים בתיכון. "הגעתי לבית הספר כרגיל. יום לפני כן, אותה נערה אמרה לחברה שלי, שהיא תרביץ לי מכות. היא אמרה לחברות שלי שהיא תביא את בני הדודים שלה להרביץ לי, סיפרה לכולם שאני מפחדת ממנה". הנערה סיפרה כי השתיים היו חברות בשנת הלימודים שעברה, עד שבחרה לנתק את הקשר איתה.

"באותו יום נכנסתי לשיעור חמישי אחרי הפסקה, ישבתי והתעסקתי בטלפון שלי. היא הגיעה אלי באגרסיביות, הבהילה אותי ואמרה: 'אם עוד פעם אחת תדברי עלי, אני אראה לך מה זה'. אמרתי לה שאני לא מדברת עליה והיא העיפה לי סטירה. היא תפסה לי בשיער ודפקה לי את הראש בשולחן. היא הסתובבה להרים עלי כיסא והצלחתי לברוח לכיוון הדלת. כשעמדתי ליד הדלת קיללתי אותה והיא זרקה עלי כיסא".

הנערה שהוכתה לא הרגישה טוב והלכה לכיוון לרכזת השכבה. "לא ראיתי טוב, היו לי סחרחורות, אבל הלכתי לרכזת ואמרתי לה שהיא הרביצה לי. הרכזת קראה לה  לבוא. כל השיחה היא שתקה ולא היה לה מה להגיד מלבד זה שדיברתי עליה".

הנערה המוכה החליטה לא לחזור לכיתה והלכה לדבר עם המנהלת. לדבריה, ביום שישי הגיעה הנערה והוריה, לשיחה עם המנהלת ובסיומה, הודיעו שהיא מושעית. "השעו אותה באותו היום שהגיעה לשיחה וביום ראשון היא כבר חזרה לבית הספר וביום שני יצאה לטיול השנתי", סיפרה הנערה.

הנערה שהותקפה דיווחה לאמה על המקרה משטח בית הספר. "ביום חמישי ניסיתי לתפוס בטלפון את מחנכת הכיתה, את היועצת ואת המרכזת. בסופו של דבר המחנכת חזרה אלי והיא לא ידעה שום דבר על המקרה. גם המנהלת, גם המחנכת וגם הרכזת הבטיחו שיחזרו לעדכן אותי מה הן עומדות לעשות בנידון. ביום שישי אחר הצהרים, עדיין לא קיבלתי עדכון מאף אחת מהן. ניסיתי לצלצל אבל המחנכת לא ענתה", טוענת האם.

בתשע בערב החליטה האם לגשת לתחנת המשטרה זבולון ולהגיש תלונה על תקיפה. ביום ראשון, כשבתה התלוננה על סחרחורות, לקחה אותה לרופא משפחה, שאבחן זעזוע מוח קל.

"הכי מעצבן אותי שלא הענישו את התלמידה הזו, כי יום השעיה זה יום כיף. מי שמשחק בשיעור בטלפון משעים אותו ליום, אז מי שתוקף גם נשלח הביתה ליום?".

ביום ראשון הגיעה התלמידה המוכה לכיתה ולידה התיישבה הנערה שתקפה אותה. "אמרתי למורה שתעביר אותה והמורה אמרה לי שאני אעבור. למה אני צריכה לעבור, אם היא זו שהרימה עלי יד וזרקה עלי כיסא? גם המחנכת התעלמה ממני כל היום, כל השיעור שיחקתי עם הטלפון, הוצאתי את המקצוע הלא נכון על השולחן והיא לא אמרה כלום, כאילו התעלמה ממני".

מהנהלת בית הספר נמסר בתגובה: "מקרה של תגרה בין בנות אכן התרחש לבושתינו, בבית הספר. הבנות המעורבות אותרו, המקרה תוחקר ושתי הבנות טופלו.

התלמידה המכה הודתה, התנצלה בפני חברתה, אך נענשה במסגרת בית ספרית בהלימה הנהוגה בבית הספר, לפיה אין כל הבנה או קבלה כלפי אלה הנוהגים אלימות".

מהמשטרה נמסר בתגובה כי הנושא נמצא בבדיקה.

» בואו לדבר על זה בפייסבוק

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות