fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אלפי מקומות קבורה יוכשרו בבית העלמין תל רגב

עבודות בבית העלמין תל רגב. צילום: יח"צ
עבודות בבית העלמין תל רגב. צילום: יח"צ

חברת "שתית" שזכתה בשבוע שעבר במכרז לבניית אלפי קברים חדשים עבור חברות הקדישא הפועלות בבית העלמין האזורי תל רגב, תסיים את הבניה בתוך 24 חודש ובזאת יובטחו מקומות קבורה לכל תושבי האזור לעשור הקרוב.

התוכניות להכפלת שטחו של בית העלמין האזורי בתל רגב שיורחב ב-450 דונם שניתנו על ידי על רשות מקרקעי ישראל (רמ"י), נמצאות בעיצומן. הוספת שטח זה תאפשר בניית אלפי קברים חדשים. עבודות התשתית, שמתבצעות בימים אלה נעשות על ידי חברת "אחים בן רחמים". יו"ר מועצת תל רגב אריה פרג'ון, מציין כי מדובר בהליך מהיר ובהישג משמעותי של כל האישורים ותחילת העבודות בזמן קצר ביותר.

עבודות בבית העלמין תל רגב. צילום: יח"צ
עבודות בבית העלמין תל רגב. צילום: יח"צ

נציגי חברות הקדישא מחיפה, ספרדים, צפון אפריקה, כורדים וערי הקריות ( קרית מוצקין, קרית ביאליק וקרית ים),הפועלים בשטח תל רגב, ישבו עם משרד המתכננים והאדריכלים איתן רונאל ודרורית לוי ויחד אייפינו את הדרישות שלהם לגבי פריסת הקברים במתחם החדש. ובהתאם לדרישות אלו הוכנו תוכניות הקמת הקברים וכאמור חברת "שתית" זכתה במכרז מבין הקבלנים שניגשו אליו. עם החברה נחתם הסכם להתחלת עבודות הבנייה בתוך זמן קצר בעלות של עשרות מיליוני שקלים.

בית העלמין תל רגב נחשב לחדיש ולמפואר בארץ "נשמור על איכות בנייה גבוהה , נגישות ובטיחות גם במתחם החדש  עם דגש על נוחות לקהל המלווים בשטח שמתווסף למקום" אומר פרג'ון.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות