fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

האם איאס עארף שחתם בנצרת עילית ייצא למבחנים בדינמו זאגרב?

הסקאוטים של הקבוצה הקרואטית רשמו אותו בפנקסם לאחר שהרשים במשחק ליגת האלופות לנוער של מכבי חיפה נגד בורוסיה דורטמונד * עראף: "הם פנו לסוכן שלי, כרגע זה תלוי בהסכמה של מכבי חיפה, לשחק באירופה זה חלום גדול".
איאס אערף (צילום חגאג רחאל)
איאס אערף (צילום חגאג רחאל)

האם חלוצה הצעיר של הפועל נצרת עילית, איאס ארעף, שהגיע מקבוצת הנוער של מכבי חיפה, יעזוב עוד לפני ששיחק משחק ליגה אחד בשורותיה? עארף ביקש השבוע להכניס סעיף יציאה למבחנים בקבוצת דינמו זאגרב מקרואטיה, בחוזה עליו חתם.

מסתבר כי ארעף, בן 19, תושב כפר מעיליא שבגליל המערבי, הרשים את הסקאוטים של דינמו זאגרב במשחק ליגת האלופות לנוער של מכבי חיפה נגד בורוסיה דורטמונד. "עליתי במחצית השנייה, היה לי משחק טוב והם התרשמו .איאס אערף (צילום חגאג רחאל)

איאס אערף (צילום חגאג רחאל)

ממני", אומר השחקן שאת השנים הראשונות בקריירה שלו עשה בהפועל מטה אשר ובקבוצת נערים ב' הצטרף למכבי חיפה.

עראף: "אחרי המשחק הם פנו לסוכן שלי, כרגע זה תלוי בהסכמה של מכבי חיפה לאפשר לי לצאת למבחנים. יש סעיף יציאה בהסכם עם נצרת עילית, לשחק באירופה זה חלום גדול".

איאס עראף שיחק בעונה שעברה רק 5 משחקים מלאים בקבוצת הנוער של איתי מרדכי, שזכתה באליפות.  בסך הכל פתח ב- 12 משחקים בהרכב, ב-18 משחקים עלה כמחליף, בסך הכל כבש 3 שערי ליגה בעונה החולפת.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות