fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שלושה פצועים קשה באירוע דקירה בקרית ים

זירת הרצח (צילום: שלומי גבאי)
זירת רצח (צילום: שלומי גבאי)

המשטרה חוקרת אירוע דקירה בקרית ים. לפני זמן קצר התקבל דיווח על שלושה אנשים שנמצאו דקורים ברחוב יוספטל בקרית ים. שני פצועים במצב בקשה ופצוע נוסף במצב בינוני פונו לבית החולים רמב"ם.
כוחות משטרה פתחו בחקירת נסיבות האירוע. מבדיקה ראשונית עולה כי ישנה היכרות מוקדמת בין המעורבים הגרים באותו הבניין. ככל הנראה לאחר שהיו שרויים בגילופין, החלה קטטה ביניהם שגרמה לפציעתם.

פראמדיק מד"א יונתן סנה סיפר: "קיבלנו קריאה על קטטה בבניין מגורים. בחדר המדרגות בקומה השלישית שכב גבר כבן 50 מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה כשהוא סובל מחבלת ראש קשה, ביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות שכללו הנשמות ועיסויים, כאשר חזר הדופק והתחלנו להוציא את הפצוע מהבניין לניידת טיפול נמרץ על מנת לפנות אותו לבית החולים קראו לנו לדירה בבניין שם היה גבר כבן 40 בהכרה עם פציעה חודרת בפלג גופו העליון. מיד ניגשתי לדירה, דיווחתי למוקד מד"א על התפתחות האירוע על מנת להזניק כוחות נוספים והענקתי לפצוע טיפול רפואי".

זירת הדקירה. רחוב יוספטל בקרית ים (צילום מד"א)
זירת הדקירה. רחוב יוספטל בקרית ים (צילום: גל סטבסקי תיעוד מבצעי מד"א)

פראדמיק מד"א אלמוג חן וחובש רפואת חירום במד"א אלכס קפליאן סיפרו: "חברנו לצוות ניידת טיפול נמרץ שטיפל בפצועים קשה, גבר כבן 40 היה מחוץ לבניין וסבל מפציעה מדממת בפלג גופו העליון, הוא היה בהכרה מלאה ופונה לבי"ח תוך כדי המשך טיפול רפואי מציל חיים לפציעה בחזה ממנה סבל. תוך כדי האירוע קראו לנו לפצוע נוסף שאותר בדירה אחרת בבניין, הוא נבדק בשטח ופונה גם כן לבי"ח רמב"ם כשמצבו בינוני והוא סבל מחבלות בחזה ובראשו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות