fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הקורונה: תיאטרון הצפון לא יפתח מחר את שעריו

התיאטרון שלח מסרון לקהל המנויים: "לקוחות יקרים, בשל העלייה החדה בתחלואה באזורנו, לצערנו לא נפתח כרגע את שערי התיאטרון. בברכה לבריאות טובה תיאטרון הצפון"
תיאטרון הצפון לא יפתח מחר את שעריו. המנכ"לית עדי קאופמן | צילום: דורון גולן
תיאטרון הצפון לא יפתח מחר את שעריו. המנכ"לית עדי קאופמן | צילום: דורון גולן

מאת רינה קיסלמן

תיאטרון הצפון בקרית חיים לא יפתח מחר, 1 ביולי, את שעריו כמתוכנן.

אתמול קיבלו מנויי התיאטרון מסרון בזו הלשון: "לקוחות יקרים, בשל העלייה החדה בתחלואה באזורנו, לצערנו לא נפתח כרגע את שערי התיאטרון. בברכה לבריאות טובה תיאטרון הצפון".

יצוין, כי היכל התיאטרון בקרית מוצקין חידש פעילות ביום חמישי האחרון עם ההצגה "אמי הגנרלית" בכיכובה של ציפי שביט, בהתאם להנחיות התו הסגול.

מנכ"לית תיאטרון הצפון עדי קאופמן אמרה ל"הד הקריות": "תיאטרון הצפון, להבדיל מהיכל התיאטרון בקרית מוצקין, הוא עסק הוא פרטי. פתיחתו כרגע היא סכנה עבורנו. הקהל שלנו מורכב ברובו ממבוגרים, שחלקם בקבוצת סיכון. הם חוששים לצאת למקומות ציבוריים, מה שיסב לנו הפסדים גדולים של אלפי שקלים מדי יום ולא תהיה לנו האפשרות להעסיק די עובדים על מנת שהכל יפעל כשורה".

לדברי קאופמן, כרגע אין צפי לפתיחה מחודשת של התיאטרון.

תזכורת: בתחילת המגפה חולת הקורונה הראשונה בקריות ביקרה בתיאטרון הצפון מה שהביא כבר אז לירידה במספר המבקרים ולפגיעה קשה בהכנסות.

חדשות נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות