fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

50 מיליון סיבות

אשת העסקים המקומית רחלי קבסה השיגה תרומה לבתי חולים בצפון, כדי לצמצם את הפערים מאזור המרכז
רחלי קבסה (צילום מור יוסף)
רחלי קבסה (צילום מור יוסף)

לאשת העסקים הבית שאנית רחלי קבסה, יש 50 מיליון סיבות לחייך, אחרי שהשיגה תרומה מיוחדת לבתי חולים בצפון. קבסה מבטיחה שזוהי רק ההתחלה וכי מטרתה להילחם בפערים בין בתי החולים בפריפריה לעומת המרכז. אנחנו מאמינים לה.

*עוזי אמת מבית שאן אחראי משמרת בסלקום עפולה, כל כך התלהב בשבוע שעבר ששמו פורסם במדור של דבורה עד שצילם את האייטם והעביר אותו בקבוצת הווטסאפ של העובדים.

*אפרופו עוזי אמת. החברים תוהים למה הוא כל הזמן אומר לבן לטפל בלקוחות ממתינים במהלך המשרת…

*בכיר נהגי 'אגד' עפולה לדורותיהם, אבי שגיא, נפגע דווקא על ידי אוטובוס ומאז זנח את אופניו ומשקם בעוצמה ובעוז אמיתי את פציעתו, דבורה מחזיקה אצבעות. בריאות טובה.

*העפולאית עם הלב הכי ענק בעולם, לילך קוש, לא מפסיקה להפעיל את חבריה וחברותיה לרגל חג החנוכה ולדאוג להביא אורות של אהבה, שמחה ושלווה לכל הנצרכים בעיר. דוז פואה לילך היקרה.

*האישה המיוחדת מעפולה, רחל גוהר, לא מוותרת על ג'וגינג יומי, דבורה מדווחת מהשטח שרחל עושה שישה ק"מ של הלוך ושוב ביום. פלא שהיא נראית כמו בר רפאלי? בריאות טובה.

*בשקט, בשקט ועם המון אהבה, ממשיך איש החסד העפולאי, צבי הירש, לתרום ולסייע לרבים בסיטי. אדם מיוחד. שאפו.

*אם בנות השירות הלאומי בעפולה, ויטלי ציוני, דמות מיוחדת במינה ומרתקת אשר במשך 40 שנה ריכזה את אלפי בנות השירות הלאומי בעפולה ושכונותיה, זכתה בתעודת הוקרה מיוחדת בטקס מרגש לרגל פרישתה לגמלאות ממנכ"ל האגודה להתנדבות בע"מ. מגיעה לה הוקרה ואין ראויה ממנה להערכה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות