fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

" רוחו של הרב כדמות מחברת את כל שבטי ישראל חסרה מאוד בימים אלה בעיקר"

שבע עשרה שנים לפטירת רבה הראשי של עפולה הרה"ג פרץ ציוני זצ"ל :

" רוחו של הרב כדמות מחברת את כל שבטי ישראל חסרה מאוד בימים אלה בעיקר"

 

בשבת האחרונה, ציינו בבית הכנסת הגדול ,  בית שלום, ע"ש הרב פרץ ציוני זצ"ל , את יופ פקידת שנתו השבע עשרה  .

דברים לזכר האב נשא , רב קהילת " בית שלום" ,הרב חיים ציוני , שעמד על מידותיו הטרומיות של אביו המנוח אשר הנהיג ביד רמה במשך שלושים ושתיים שנות הנהגה את תושבי עפולה והעמקים.

הרב ציוני זצ"ל היה מהדמויות המחברות בעפולה, איש שכולו חסד ונתינה למען הכלל, רב של " לא תגורו" , אשר עמד איתן מול רוחות רעות שאיימו לפגוע את צביון העיר עפולה כעיר שומרת שבת, לא אפשר ליצור פרצות בחומת השבת, הכשרות, לצד זאת היה הרב דמות מכילה, מחבקת , עוטפת, החל מביקורים קבועים בבית החולים "העמק" לחזק חולים ובני משפחותיהם, לתת מתן בסתר לנצרכים, לנדכאים ולעריריים, יחס מיוחד לניצולי שואה, הפצת תורה ושיעורי תורה.

לצד הרב זצ"ל פעלה כל העת ופועלת עד היום , סלע קיומו, הרבנית ויטל ציוני, אם בנות השירות הלאומי למעלה מיובל שנים בעפולה, מקרבת ותלמידת חכמים המרביצה תורה בנשות ישראל.

במהלך השבוע יגיעו הרבנית ויטל ובנה , הרב חיים ציוני למסע קרוב וחיבור בבתי הספר הממלכתיים דתיים , מפגשים בהם יעלו את דמות הרב זצ"ל .

בשבוע הבא במעמד צמרת עיריית עפולה ובראשם ראש העיר, אבי אלקבץ, מנהלת החינוך, טינה ולדמן, רב העיר , הרב שמואל דוד , הממונה על המועצה הדתית, אשר מרזר , תתקיים המסורת הברוכה אשר החלה משנת פטירתו הראשונה של הרב זצ"ל , מיזם ההנצחה החי : "אדם לאדם אדם" , מסע מרתק של חיבורים ואהבת ישראל ,לימוד תורה בצוותא בבתי הספר הממלכתיים בעפולה בהם תועלה גם מצגת על הרב ופועלו וכן הצגת " שיעור לחיים" .

הרבנית ויטל זכתה למשפחה מפוארת, בנות ובנים, נכדות ונכדים, נינות ונינים , משפחה הנטועה היטב בעולם הרבנות בכל רחבי הארץ ממשיכים את המסורת המפוארת של הרב זצ"ל חיבורים בחברה הישראלית .

הרב פרץ ציוני זצ"ל , צוואתו חיבורים ואהבת ישראל
צילום: באדיבות הרבנית ויטל

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות