fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: שחקן שני בהפועל עכו נדבק בנגיף הקורונה

אחרי שהבלם ג'ורג' דיבה נדבק בקורונה, התגלה כי גם המגן חנן ביטון נושא את הנגיף. בליגה: הפועל עכו סיימה את מפגשה הביתי נגד בית"ר ת"א/בת ים בשוויון, 1:1, ובתום ארבעה מחזורים היא עדיין ללא ניצחון העונה
בן בנימין חוגג את שער השוויון לזכות הפועל עכו צילום: באדיבות אבי צרפתי

הפועל עכו סיימה את מפגשה הביתי נגד בית"ר ת"א/בת ים בתיקו, 1:1, וכעבור ארבעה מחזורים היא עדיין ללא ניצחון ליגה.

בניגוד לשלושת משחקיה הקודמים, בהן הפועל עכו הוליכה ביתרון אך ספגה שערי שוויון בשניות האחרונות של המשחק ויצאה מאוכזבת ומתוסכלת, הפעם היא יכולה להיות מרוצה מהנקודה שהשיגה. עכו הציגה משחק חלש ואילולא החמצות של שחקני הקבוצה היריבה, זה היה יכול להיגמר רע מבחינתה.

השער של האורחים הגיע בדקה ה-35, אחרי טעות בהגנת עכו. השוויון העכואי הגיע בדקה ה-69. ערן ביטון הגביה כדור עונשין לעבר הרחבה, והבלם בן בנימין, הסתנן בין שחקני ההגנה האורחת, והחליק בראשו לפינה הרחוקה ופנימה, 1:1. עד לסיום נשמרה התוצאה.

המאמן אלי כהן: "הצגנו שתי מחציות שונות. במחצית הראשונה היינו חלשים ולא הצלחנו ליצור הזדמנויות. הדבר הטוב היחיד שקרה לנו במחצית הזאת, זה שספגנו רק שער אחד. במחצית השנייה היינו יותר אגרסיביים והמשחק התאזן. אנחנו קבוצה בהתהוות שנמצאת עדיין בתחילת הדרך ובשלבי התחברות. כמובן שיש מקום לשיפור ביכולת, אבל גם זה יגיע וככה גם התוצאות. אנחנו צריכים וגם יכולים לשחק טוב יותר. אני מרוצה מהגישה הטובה של השחקנים שבאמת משקיעים מאמץ ועובדים קשה בשביל להצליח. שאפו לשחקנים שלא נשברו מהיתרון של הקבוצה היריבה וידעו להשוות. הייתי שמח אם יכולנו להתחזק בעוד שניים-שלושה שחקנים, אבל אני מודע למגבלות התקציביות של המועדון ולא בונה על זה כרגע. אני אופטימי לגבי ההמשך".

ביום חמישי הקרוב (24 בספטמבר) תצא הפועל עכו למשחק חוץ נגד העולה החדשה הפועל איכסל, שטרם הפסידה העונה (ניצחון ו-3 תוצאות תיקו).

שחקן נוסף של הפועל עכו נדבק בקורונה

אחרי שהבלם ג'ורג' דיבה נדבק בנגיף הקורונה ונשלח לבידוד, גם המגן הימני חנן ביטון התגלה כנושא את הנגיף. השניים כמובן לא מתאמנים וגם נעדרו מהמשחקים האחרונים. שחקני הקבוצה מיהרו לבצע בדיקות, ולשמחתם ולמזלם, כל הבדיקות יצאו שליליות.

 

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי ובחדשות נהריה

כבר הורדתם את האפליקציה החדשה של חדשות נהריה?

לחצו על הלינק והורידו אותה עכשיו בחינם:🥳

לינק הורדה למערכת אנדרואיד – לחצו כאן!

לינק הורדה מחנות אפל – לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות