fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אייל גילאם – המשרד שלכם לתיווך נדל"ן גם בימי קורונה

לאייל גילאם, יועץ הנדל"ן האישי שלכם בנתניה והסביבה, מאגר רחב של דירות יד שנייה ונכסים למכירה והשכרה במשרד מקצועי ועתיר ניסיון. לדברי אייל, ההתעניינות בתחום מתחדשת, מה גם שהפחיתו לכם את מס הרכישה. אתם מוזמנים להתרשם ממגוון של נכסים בבלעדיות
אייל גילאם צילום: רועי חדד
אייל גילאם צילום: רועי חדד

אייל גילאם המשרד שלכם לתיווך נדל"ן גם בימי קורונה

אם החלטתם להפקיד את מכירת ביתכם בידי מתווך נדל"ן, דעו, שהחלטתם נכונה וברגע אחד חסכתם לעצמכם ריצות מיותרות, התעסקות בתחומים שאין לכם בהם עניין או ניסיון, ובעיקר, הרבה כאב ראש.

משרד התיווך של אייל גילאם פועל מעל שמונה שנים בתחום של דירות ונכסים למכירה והשכרה מיד ראשונה ושנייה, לצד תמ"א 38 ויזמויות נדל"ן ברחבי הארץ, כולל פרויקטים חדשים, דירות יוקרה, בתים פרטיים, מגרשים, מבני תעשייה ומסחר.

כמי שגדל בעיר נתניה, יודע גילאם לתת את המענה המתאים והמיידי לכל צורך ולהתאים לכל רוכש את הבית עליו הוא חולם, שכן, הוא מכיר כל עסקה בכל שכונה, שולט במחירים, ומעורה בפעילות הקהילתית והחברתית באזור.

"הייחוד במשרדי הוא שהלקוח מקבל ליווי אישי עד לסיום העסקה, כולל חיבור לשמאי, עורך דין, יועץ משכנתאות, אדריכל ועד קבלן השיפוצים".

הגישה של גילאם יעילה ומקצועית, על כך יעידו בעלי הנכסים הרבים אשר מוסרים לידיו נכסים בבלעדיות, במיקומים טובים ברחבי העיר, שכן, למשרדו ניסיון ומוניטין, מאגר מרשים של לקוחות נאמנים וקשרים עסקיים ענפים.

מבין הדירות שמציע אייל בימים אלה תוכלו למצוא, למשל, פנטהאוז דופלקס ברחוב החרצית, מיני פנטהאוזים בפרויקט פרשובסקי, דירות חדשות ברמת חן ובצפון העיר, וגם בבניינים משופצים במרכז העיר.

 

יש לו את זה. אייל גילאם צילום: רועי חדד

הימים, ימי קורונה

"אמנם אנחנו בתקופה קשה של ימי קורונה בה אנשים פחות מתעניינים בנדל"ן ועסוקים יותר בהישרדות היומית. בחודשים מרץ-אפריל היה סגר במדינה שהקשה על כולם להתקדם בעסקאות שהחלו טרום התקופה. אך לאחרונה אנו רואים מגמה של שינוי. אנשים חושבים על מעבר דירה, בודקים, מתעניינים והחוק החדש של הפחתת מס הרכישה לרוכשי דירה שנייה ומעלה, בהחלט, מקל על ההחלטה".

"תחום התיווך", מסבר לנו גילאם את האוזן, "עבר שינויים גדולים בשנים האחרונות, וכיום הוא מתבסס על טכנולוגיה חדשנית, יכולות שיווק עצומות באינטרנט, רשתות חברתיות ועוד פלטפורמות דיגיטליות רבות. לכן, ניתן להתאים לכל רוכש נכס שתפור למידותיו, במחיר שיש באפשרותו להשקיע וכל זאת במינימום השקעה של זמן יקר".

אייל גילאם מתחייב להוות אלטרנטיבה שונה בתחום תיווך הנדל"ן. הוא לא מתפשר, מדייק בפרטים, עובד מסביב לשעון, וכך, תהיו בטוחים, שהתוצאה תהיה לא פחות ממעולה.

לפרטים וקביעת פגישת ייעוץ ללא עלות:  

City – תיווך נדלן ויזמות: 052-7073777

מייל: eyalglam@gmail.com

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות