fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דולצ'ה דיבאני עושים מהפכה בצפון

דולצ'ה דיבאני הגיעו לעשות מהפיכה בצפון. בבית של רהיטי היוקרה האיטלקיים תמצאו מגוון רחב של רהיטים במחירים לכל כיס, ועכשיו במבצעים מיוחדים לקיץ.
דולצ'ה דיבאני - מגוון עצום של רהיטים במחירים אטרקטיביים.

אם תמיד חלמתם על איכות ונראות חסרת פשרות, ובאותה נשימה על מחיר שלא יקרע לכם את הכיס, החלום שלכם התגשם. דולצ'ה דיבאני היא הבית של רהיטי יוקרה איטלקיים מועצבים. החל ממערכות ישיבה, וכלה במזנונים, שולחנות, ופינות אוכל.

הרשת החדשנית שמבטיחה מגוון רהיטים אקסקלוסיביים במחירים אטרקטיביים שלא נראו בשום מקום אחר,  הגיעה לחיפה ושינתה את חוקי המשחק. אולם התצוגה הענק משתרע על כ1000 מטרים עמוסים בעיצוב הכי חדשני, עם פריטים מיוחדים במחירים שישאירו אתכם פעורי פה. המתחם המושקע הוא בין המרהיבים שנשארו באיזור הצפון בפרט ובישראל בכלל.  

עזרא פנחסוב (28) תושב קריית אתא, מנהל החנות, סיפר לנו על הייחודיות של דולצ'ה דיבאני "הרשת שלנו מאוד אמינה. הרבה אנשים מתקשים לסמוך על בעלי המקצוע, הם חושבים שהם יכולים למצוא את הפריט במחיר זול יותר, או באיכות טובה יותר. אצלנו האמינות היא לפני הכל, והלקוחות שלנו מרגישים את זה. אנחנו מאמינים בשקיפות מלאה וליווי של הלקוח לאורך כל התהליך".

פנחסוב בעל ניסיון רב בתחום, יודע כי מחירים כמו בדולצ'ה דיבאני לא תמצאו בשום מקום אחר "הרהיטים שלנו הם ברמה הכי גבוהה שאפשר למצוא, והם שווים כל שקל. סלונים כמו שלנו נמכרים בחוץ במחיר כפול. כשאני התחלתי לעבוד בדולצ'ה דיבאני לא האמנתי שאלו המחירים. מהרגע שפתחנו את המקום הלקוחות שלנו מצביעים ברגליים, כי אצלנו מקבלים את כל החבילה – עיצוב איטלקי משובח, איכות חסרת פשרות ומחיר לכל כיס".  

עיצוב איטלקי משובח, איכות חסרת פשרות ומחיר לכל כיס"
עיצוב איטלקי משובח, איכות חסרת פשרות ומחיר לכל כיס"

 

בדולצ'ה דיבאני שמים דגש על חווית הקנייה של הלקוח, ודואגים עבורו למעטפת שלמה של ליווי וייעוץ בתהליך הרכישה "אנחנו מלווים את הלקוחות שלנו מא' ועד ת'. מגיעים אלינו לקוחות צעירים שקנו בית ראשון בשכונות החדשות בקריות דרך מחיר למשתכן. בעיקר בקרב הזוגות הללו ההוצאות הן רבות, הם מגיעים לכאן וקונים כאן ריהוט קומפלט לבית.  יש לנו סלונים החל מ3900 ש"ח, אין מישהו שלא יכול להרשות לעצמו לקנות פה. בנוסף יש לנו המון סגנונות עיצוביים בחנות, כל אחד יכול למצוא כאן רהיטים לפי טעמו האישי. אנחנו מלווים את הלקוחות שלנו גם מבחינה עיצובית,  אנחנו מגיעים עד בית הלקוח ללא תשלום, לוקחים את המידות ועוזרים לו להתאים את הרהיטים לריצוף וכן הלאה.

לפנחסוב יש טיפ חשוב שכדאי שתיישמו, כשאתם מגיעים לקנות רהיטים לבית "חשוב להגיע לחנות עם תמונות של הדירה ועם מידות. במידה ואתם עוברים לבית חדש תגיעו עם התוכנית של האדריכל. אצלנו בדולצ'ה דיבאני תהנו משירות נוסף שלא קיים בכל מקום, עזרה עיצובית וייעוץ שיקל עליכם בקניית הרהיטים, בעזרת התמונות והמידות נוכל לעזור לכם בצורה מיטבית להתאים את הרהיטים לבית שלכם כמו כפפה ליד". 

בדולצ'ה דיבאני תמצאו עשרות מותגים מובילים מכל העולם, בינהם המותג האיטלקי הידוע 'alpa saloti' בייבוא אישי ובלעדי מהיבואן לצרכן. בימים אלה תמצאו מגוון הנחות ומבצעים, עד 60% הנחה על מבחר דגמים של המותגים הנחשקים ביותר. אלפי לקוחות כבר מעידים, דולצ'ה דיבאני כבר התחילו את המהפכה בצפון, אז אל תישארו מאחור. 

ועכשיו, הזדמנות שלא כדאי לפספס, דגמי קיץ 2020 במחירי השקה לאורך כל חודש אוגוסט! ועוד שאר מבצעים לוהטים לקיץ לוהט במיוחד. וכמובן, אל תשכחו את הטיפים שקיבלתם, זה בדיוק הזמן להצטייד בתמונות ומידות, ולהגיע לדולצ'ה דיבאני סניף חיפה, רחוב ההסתדרות 251.

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ועמוד הפייסבוק של 'הד הקריות'

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות