fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בשעה שהאישה נאבקה במחלת הסרטן, ניסה הבעל לנשל אותה מזכויותיה

גם במאה ה-21, כשברור לכל שיש שוויון בין גברים לנשים, ישנם עדיין כאלו אשר מנסים לנשל את האישה מחלקה השווה ולחמוד לעצמם את מרבית הרכוש המשותף. בדיוק עבור מקרים שכאלו מתברר שיכולתו של עורך דין מנוסה, שנאבק על הזכויות, מגיעה לידי ביטוי ומבטיחה שוויון ושקט נפשי

המקרה המדובר נוגע למקרה שבו הבעל החליט שהוא רוצה להתגרש מאשתו לאחר 28 שנות נישואים ולא רק זאת, אלא שהוא החליט לעשות כך בתקופה שאשתו חלתה במחלת הסרטן וניהלה מאבק קשה על חייה. במהלך הנישואים הקריבה האישה את הקריירה המקצועית שלה לטובת טיפול בששת בנותיה והתא המשפחתי.

האישה גוללה בפני עו"ד יוסף שאבי כיצד הצליחה, לאחר 26 שנות נישואים, לצאת לעבודה במשק בית וטיפול בקשישים על מנת שתוכל לפרנס בכבוד את בנותיה. אולם הגורל האכזר שינה את חייה של האישה כשחלתה במחלת הסרטן והוכרה על ידי הביטוח לאומי כנכה בשיעור 100%. דווקא בתקופה הקשה בחייה, כשהיא נאבקת במחלת הסרטן, החליט הבעל להגיש תביעת גירושים, כפי שמספר עו"ד יוסף שאבי: "האישה חלתה במחלת הסרטן ולא הצליחה לספק את צרכיו האישיים של האיש. לאור מצבה הפיזי, האישה הפסיקה ללכת לטבול במקווה, ולכן דאג האיש להרחיק אותה מדירת נישואיהם כחלק מההליך אסטרטגי אותו הגה מבעוד מועד. יומיים לאחר שהצליח האיש להרחיק את האישה מדירת נישואיה, הגיש האיש כנגד האישה תביעת גירושין בבית הדין הרבני".

האישה בעודה עוברת טיפולים כימותרפיים בבתי חולים, גייסה את כל כוחותיה שעדיין נותרו בה והגישה תביעה רכושית בבית המשפט לענייני משפחה לקבלת זכויותיה, בתגובה הבעל ביקש לשלול את זכויותיה של האישה ועתר בכתב הגנתו בתביעה הרכושית לחלוקת משאבי איזון באופן לא שווה כך שהוא יקבל 80 אחוזים והאישה תקבל 20 אחוזים. מניסיונו הרב עו"ד יוסף שאבי ידע שמדובר בתיק סבוך והמאבק על זכויותיה של האישה יהיה מורכב.

לפגישת ייעוץ חינם עם עו"ד יוסף שאבי השאירו פרטים

הבעל ניסה בכל דרך שמצא לנכון, למנוע מאשתו שנאבקה במחלת הסרטן, לקבל מחצית מהנכסים שברשותם. ההליכים בבית המשפט לענייני משפחה, ובבית הדין הרבני התנהלו גם בזמן שהאישה שכבה בבתי חולים בטיפולים כימותרפיים, האיש הטיח רפש נגד האישה, עלבונות והפצת שקרים, פגע בפרטיותה בעזרת גורמים חיצונים, שכר חוקר פרטי והציג חומרים כוזבים שלא כחוק לבית המשפט והכל על מנת לשלול את זכויותיה החוקיות של האישה.

במהלך המאבק המשפטי המורכב ובמחלת הסרטן שאיתו התמודדה האישה בהליכים המשפטיים, דאג האיש לערב ולהסית את הילדים כנגד אימם , האיש שכר חוקר פרטי והגיש לבית המשפט כל מיני הקלטות ותמונות כראיות לכאורה כנגד האישה. עו"ד יוסף שאבי הוכיח שכל ההקלטות לכאורה שהגיש האיש לבית המשפט לא נעשו כדין ומשכך ההקלטות נשללו ולא התקבלו בבית המשפט. האיש התעלל באם נפשית, כלכלית ורוחנית וניסה לפגוע בזכויותיה בכל דרך אפשרית. אנחנו הצלחנו למנוע את חוסר הצדק הזה" מסביר עו"ד יוסף שאבי.

בסופו של מאבק משפטי מורכב ועיקש דחה בית המשפט את כל טענותיו של הבעל לחלוקה לא שוויונית, לרווחתה של האישה, לאחר שהצליח עו"ד יוסף שאבי להשיג עבור האישה את הצדק הנכסף הוא מסר: "בסופו של דבר זכינו בהליך. בית המשפט קיבל את טענותינו והאישה זכתה בזכויותיה הן במחצית דירת הנישואים ותכולתה, רכב המשפחה, נכסי הקריירה והפנסיה של האיש. קשה להאמין שבשנת 2020 האישה יכלה לסיים לאחר 28 שנות נישואים בהן הקדישה את חייה למשפחתה, לצאת רק עם 20 אחוזים מהנכסים המשותפים. הוכחנו כי טענותיו של האיש היו חסרות שחר והאישה זכתה לחלוקה שוויונית בנכסים, ואפילו בפנסיה של האיש. הוכחנו כי אם אתה נאבק חזק מספיק מבחינה משפטית התוצאה מוכיחה את עצמה."

לפגישת ייעוץ חינם עם עו"ד יוסף שאבי השאירו פרטים

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות