fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לגור בין עיר להר ב- 1,130,000

פרויקט הברוש 4 של חברת סולם יעקב מציע לך דירות בוטיק בנות 4 חדרים בעיצוב חדשני ומרווח במיקום הטוב ביותר בקרית אתא, במחירים הטובים ביותר בקרית אתא: קומה ג' החל מ-1,130,000 ₪ בלבד!
התמונה להמחשה בלבד
התמונה להמחשה בלבד

ירוק של טבע, יתרונות של עיר

המיקום המצוין של פרויקט ברוש 4 מאפשר לך נגישות מלאה למרכזי העסקים והמסחר של קרית אתא הכוללים בנקים, בתי קפה, בתי כנסת, מרכזים רפואיים ובית עיריית קרית אתא כך שכל הסידורים שלך נמצאים במקום אחד ובמרחק הליכה!
ועדיין לא דיברנו על הנוף… הפרויקט צופה אל הרי הכרמל המרהיבים מה שאומר שכל יציאה שלך אל המרפסת תשטוף אותך בשלווה ורוגע שילוו אותך לכל אורך היום.

אי של בוטיק בלב העיר

הפיתוח הסביבתי המושקע יחד עם לובי הכניסה המוקפד ביחד הם המנה הראשונה בתפריט עיצובי ייחודי שיעניקו לך תחושת לייף סטייל שטרם חווית. מעבר למראה החיצוני יוצא הדופן שלו, העיצוב החללים החדשני של פרויקט ברוש 4 שם דגש על ניצול מקסימלי של חללי הבית השונים כדי לאפשר לך לתכנן את הבית החדש שלך בדיוק מושלם כך שכל הדרישות והצרכים שלך יתגשמו במלואם.

התמונה להמחשה בלבד באדיבות: סולם יעקב
התמונה להמחשה בלבד

למשאירים פרטים הצעת מחיר מיוחדת לפרויקט ברחוב הברוש קרית אתא, ששוברת את שוק הנדל"ן

מפרט טכני מפנק במיוחד

בתכנון הפרויקט, סולם יעקב שמה את הצרכים שלך לנגד עיניה ולכן בנתה מפרט טכני נכון ועשיר שישדרג את חווית המגורים שלך בכמה רמות למעלה. החל משתי מעליות מהירות לשמונה נוסעים, מרפסות שמש, תריסים חשמליים בכל הדירה, חשמל תלת פאזי, בידוד אקוסטי בין הדירות ועד לחניה ומחסן בטאבו לכל דירה! הכל כדי שהבית החדש שלך יגשים את חלום המגורים שלך.

התמונה להמחשה בלבד באדיבות: סולם יעקב
התמונה להמחשה בלבד

השירות מעל לכל – סולם יעקב

חברת סולם יעקב עומדת בתקני האיכות המחמירים ביותר בעולם של תכנון ואיכות בנייה כדי להעניק לך פתרון מגורים שלם ואיכותי שישרת אותך לשנים ארוכות. השירות שלנו מתחיל בייעוץ והכוונה שיעזרו לך לבחור את הדירה הנכונה ביותר עבורך ועבור המשפחה שלך על ידי צוות יועצים מקצועי, בשקיפות מלאה, עד למסירת המפתח וגם לאחריו.

למשאירים פרטים הצעת מחיר מיוחדת לפרויקט ברחוב הברוש קרית אתא, ששוברת את שוק הנדל"ן

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות