fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

זה המזרן שתושבי חיפה והקריות התאהבו בו ואתם לא מכירים!

מצאנו חברת ספות בחיפה שאמרה שהיא הכי זולה והכי איכותית, יצאנו למסע של בדיקות גם עם המוצר וגם עם הלקוחות - וכנראה שמצאנו את המזרן המנצח

בימים בהם כולנו עוברים מהמיטה לספה, עוצרים במקרר וחוזרים למיטה, המזרן הביתי מקבל חשיבות חדשה. בימים של הגבלות, ולא רק, למזרן שעליו אנחנו ישנים יש השלכות רבות על איכות החיים שלנו.  שינה על מזרן

לעיתים עלולה להחמיר כאבי גב, לאמץ את השרירים ועוד.. גילנו לאחרונה חברה שלא הרבה מכירים באיזור שנותנת מזרן פרימיום במחירים זולים במיוחד, בדקנו אותם ואת הלקוחות שלהם.

 

וידר | מומחים למיטות ומזרנים כבר 71 שנה

וידר | מומחים למיטות ומזרנים כבר 71 שנהחברת 'וידר' מספקת ללקוחותיה פתרונות לשינה נוחה כבר 71 שנים, והלקוחות מצידם ממשיכים להצביע ברגליים ולבחור ב'וידר' כל פעם מחדש. החברה שהוקמה ב1949 כעסק משפחתי לייצור רהיטים מרופדים, מובילה היום סטנדרט חסר פשרות של מיטות ומזרנים. לחברה ידע מקצועי רב, טכנולוגיה מתקדמת והכל במחירים נוחים. המוצרים של 'וידר' נשמרים לאורך זמן, ובמקום להחליף מזרנים בתכיפות, ניתן לחסוך אלפי שקלים בזכות איכותם הגבוהה . ב'וידר' מאמינים כי הפרסום הטוב ביותר, הוא זה שעובר מפה לאוזן, והם לא טועים. לכן החלטנו להביא לאוזניכם את קולותיהם של הלקוחות, שמעידים על שירות ואיכות ברמה הגבוהה ביותר בשוק.

 

רוצה לשמוע למה הכי משתלם לרכוש ישירות מהיצרן? השאירו פרטים

סלים דאמוני צילום: עצמי
סלים דאמוני צילום: עצמי

סלים דאמוני מחיפה ריהט את חדרי השינה בביתו במזרנים ומיטות של חברת 'וידר', ובעקבותיו גם הוריו "אני וההורים שלי לקוחות כבר שנים ארוכות של וידר. הכי חשוב לדעת, שהמילה שלהם זו מילה. הצבע שבחרתם הוא בדיוק הצבע שתקבלו, הזמן שקבעתם הוא בדיוק הזמן שהמוצר יגיע. לפני שלוש שנים ריהטתי את כל חדרי השינה אצל וידר, והשנה גם ההורים שלי עשו זאת. איכות המוצרים גבוהה מאוד, והשירות נעשה בדרך הטובה ביותר. אנחנו ממליצים בחום".

ד"ר אריק קדם. צילום עצמי
ד"ר אריק קדם. צילום עצמי

הייחודיות של 'וידר' היא ללא ספק איכות המוצרים. ההוכחה לכך היא העובדה שלקוחות רבים של 'וידר' הם לקוחות חוזרים, שמגיעים לאחר מספר שנים לקנייה מחודשת. אין עוד חברה שיודעת לייצר מזרנים כמו שמייצרים בוידר, הן מבחינת הרמה, הגימור והטכנולוגיה. ד"ר אריק קדם מירושלים, סיפר "אני קונה את הרהיטים של 'וידר' כבר המון שנים, ותמיד יוצא מרוצה. אני יודע שיש על מי לסמוך, הרהיטים שלהם ברמה הגבוהה ביותר"

זהו סוד הקסם של 'וידר', לקוחות מרוצים שמפיצים את הבשורה. רבים מהקונים מגיעים בעקבות המלצות של חברים ומשפחה, ומרחיבים את מעגל הלקוחות. הורים מרוצים שולחים את ילדיהם, ולאחר שנים שולחים את הנכדים, כך סוד הקסם ממשיך לעבור מדור לדור, ו'וידר' ממשיכים לספק מיטות ומזרנים באיכות שלא תמצאו בשום מקום אחר.

לסיכום: שווה לבדוק, שווה לקנות, מיטה, ספה או מזרון –  רק של 'וידר'.

רוצה לשמוע למה הכי משתלם לרכוש ישירות מהיצרן? השאירו פרטים

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות