fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אפליקציה לעסק שלך זאת לא מילה גסה

כששואלים את ניר צין, המנכ"ל של "Cloud Rocket" האם בניית אפליקציה לעסק היא נחלתם של גאוני מחשבים בלבד הוא מגחך, ואז מראה את הצד היפה של עולם העסקים
אפליקציה לעסקים קטנים | צילום: אילוסטרציה
אפליקציה לעסקים קטנים | צילום: אילוסטרציה
אפליקציה לעסק שלך –  הרבה יותר פשוט ממה שחשבת

בעולם כל כך טכנולוגי ובמציאות שיווקית ועיסקית שמשתנה חדשות לבקרים, רבים מבעלי העסקים הקטנים כבר הבינו שיטיבו לעשות אם יצרפו גם את העסק שלהם לזירה הדיגיטלית, ובכך יחשפו לקהל לקוחות גדול בהרבה אשר ניזון בעצמו רוב הזמן מתוכן שיווקי, דיגיטלי, דינמי ועדכני.

כשעוסקים בדיגיטל ובשימוש היום יומי של אנשים בו ובפלטפורמות שהוא מציע, אי אפשר שלא להתעכב על הנתח הרחב שתופסים המכשירים הסלולרים.

רוב רובה של האוכלוסיה מחזיק ברשותו טלפון חכם כזה או אחר אשר מזמן הפך לכלי העבודה וההתנהלות העיקרי בסדר יומם של רבים.

ההכרה בטלפונים החכמים כשחקן המרכזי במציאות הדיגיטלית הפכה את האפליקציות לכלי קריטי בניסיון של עסקים להנגיש את העסק/המוצר שלהם לקהל רחב ככל הניתן.

הדעה הרווחת בנוגע להפעלת אפליקציה עבור העסק שלך מסתכמת בדרך כלל בחששות וברגשות סלידה הנובעים לרוב ממחסור בידע טכנולוגי ומרתיעה מסכומי השקעה גדולים במיוחד.

בדיוק בשביל לעזור לבעלי העסקים הקטנים להיפטר מן החששות הללו, פיתחה חברת "Cloud Rocket" בניהולו של ניר צין, מערכת מתקדמת אשר הופכת את האתר שלך – בעל העסק לאפליקציה, ובכך עוזרת לך להנגיש את המוצר שלך לקהל הרחב שכאמור מתנהל על פי רוב במסכים שנעים בין 4 ל-7 אינץ' בממוצע.

 

"רק לאנשי הייטק וגאוני מחשבים יש אפליקציות"

אז זהו שלא!

חברת "Cloud Rocket" פיתחה מערכת עבורכם בעלי העסקים הקטנים, שבתהליך קצר ופשוט מאין כמותו תהפוך את האתר שלכם (או כל פלטפורמת מכירה אינטרנטית) לאפליקציה נגישה, אסתטית וידידותית למשתמש – הלקוח שלכם.

"עיקר יעודה של המערכת הוא הנגשת האינטרנט לכולם" מספר ניר, מבעלי Cloud Rocket. "בעלי העסקים קטנים שאינם מתמצאים בטכנולוגיה ובפיתוח אפליקציות יוכלו למצוא פתרון זמין ונגיש על מנת לצרף את העסק שלהם לעולם השיווק העכשווי ובכך להגדיל את מכירותיהם".

הפיכת אתר לאפליקציה – זה מעולם לא היה פשוט יותר

 

"אפליקציה זה עסק יקר"

בשיחה עם ניר עולה שוב ושוב המילה "לעזור" בשלל צורותיה. הימים ימי קורונה, נתח גדול מהמסחר עובר לרשת האינטרנט, אם כהרחבה לשימוש קיים או העברת כלל התנהלות העסק ממכירה פיזית למכירה און ליין.

"יש המון בעלי עסקים קטנים חסרי כל ידע וניסיון בהפעלת פלטפורמת מכירות אינטרנטית דוגמת אפליקציה לנייד, הקמתי את המערכת בראש ובראשונה על מנת לעזור לאותם עסקים לעשות את הקפיצה הזאת עבורם ועבור העסק שלהם מבלי להשקיע את כל החסכונות שלהם בשכירת מפתח אפליקציות ומבלי להתחייב לתהליך בניית אפליקציה שיכול לקחת זמן רב".

דבריו של ניר מבהירים מעבר לכל ספק שמולי נמצא בעל עסק אשר מתמודד עם אתגרים דומים ואף זהים לאלה של שאר בעלי העסקים הקטנים, ועל כן הרצון לעזור לקולגות במיוחד בתקופה זו הנו רצון אמיתי וכנה מתוך הבנה והזדהות של המציאות החדשה שנוצרה עבורו ועבורם כאחד.

 

מעוניינים באפליקציה לעסק שלכם? היכנסו לאתר של Cloud Rocket, ניר מחכה לכם.

 

 

בקרו באתר בלינקר

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות