fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

2019 היא שנת המפנה במכון וינגייט

במסגרת "חוק וינגייט" יעבור המקום לידי המדינה ויושקעו בו מאות מיליוני שקלים, בין היתר בשיפוץ הבריכה ובבניית קומפלקס אימונים חדש
צילום: מכון וינגייט
צילום: מכון וינגייט

המכון הלאומי למצוינות בספורט – מכון וינגייט, חשף בשבוע שעבר את תכנית "שנת המפנה" 2019. במסגרת התכנית, מציג המכון גידול בתקציב השנתי של 39 מיליון ששקלים ביחס לשנה הקודמת, מ- 89 מיליון שקלים  ל-128 מיליון שקלים. עוד מציג המכון את התכנית להעברת המקרקעין של המכון (430 דונם) מרשות מנהל מקרקעי ישראל לבעלות המכון, שתאפשר בעתיד תכנון בניין רב תכליתי חדש (קומפלקס אולמות, חדרי כושר, חדרי התאוששות, משרדי מאמנים, שירותים מקלחות ומחסנים) בשטח בנוי כולל של כ-14,500 מ"ר. תכנית נוספת היא בניית מחלף בצידו הדרומי של המכון כך שהכניסה והיציאה תהיה דרכו בלבד, בעוד הכניסה הצפונית הישנה תשמש לכניסת אוטובוסים ורכבי חרום.

בנוסף, מציג המכון גם את פרויקט עבודות שיקום חזיתות הבטון אשר כולל כ-13 מבנים. בחודש שעבר החלו העבודות בבית הנבחרות, באולם בג, בבניין ה-יא', בבניין ספורט הישגי ובמרכז הפדגוגי. במסגרת הפרויקט מבוצעות עבודות חיזוק, פירוק, סיתות ואיטום, בהיקף של 10.2 מיליון שקלים כשבסופן ישודרגו המבנים וחזותם. בהמשך השנה יבוצעו עבודות אלו בשמונה מבנים נוספים. מגמת ההתחדשות במכון וינגייט החלה השנה בשיפוצו של מתחם הבריכה הלימודית, עם תוספת חדשה של בריכת התאוששות הידרותרפית. בנוסף, חדר הכושר של הספורטאים האולימפיים ואולמות הג'ודו, יעבור מתיחת פנים ויקבל ציוד חדש, בהשקעה של 700,000 שקלים.

יו"ר מכון וינגייט, יקי אנוך: "תכנית 'שנת המפנה' נועדה ליישם את 'חוק וינגייט', שבמסגרתו הפך מכון לתאגיד סטטוטורי ועבר לבעלות המדינה. כחלק מהמהלך, נוביל בשיתוף משרד התרבות והספורט, תוכניות בינוי נרחבות בהשקעה של מאות מיליוני שקלים במטרה ליצור את סביבת העבודה הטובה ביותר לספורטאי ההישג של מדינת ישראל".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות