fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הולכים על בטוח עם א.א. אורטופדיה

כאבי המפרקים והרגליים לא עוזבים אותך? כנראה שהגיע הזמן להתחיל ללכת עם מדרסים. א.א. אורטופדיה מתמחה בהתאמה אישית של מדרסים שיקלו על הכאבים וישפרו משמעותית את איכות החיים שלך
א.א אורטופדיה - דאוגים לכף הרגל, דואגים לבריאות | צילום: יח"צ
א.א אורטופדיה - דאוגים לכף הרגל, דואגים לבריאות | צילום: יח"צ

שיטוט קצר בגוגל יכול להעלות לך עשרות מכוני אורטופדיה שיציעו לך מדרסים בכל מיני וריאציות וברמות מחירים נמוכות. רגע לפני שהמחיר מפתה אותך, חשוב לנו לשתף אותך בידע ובמומחיות שלנו כדי שהמדרסים הבאים שלך יהיו איכותיים ולא יגרמו לך יותר נזק מתועלת.

 

איך לבחור מדרסים נכונים?

לא כל מדרס הוא מדרס בהתאמה אישית. לצערנו, במשך השנים נתקלנו בלא מעט לקוחות שהגיעו אלינו עם כאבים חריפים יותר בגלל שימוש במדרסים לא נכונים, באיכות הלא נכונה. הלקוחות התפתו למחירים הזולים וקיבלו בתמורה רפידות גנריות שעברו חימום קל במכונה כדי "להתאים" אותם לכף הרגל, כשבפועל הרפידות הללו לא תפסו את כף הרגל בצורה הנכונה והחמירו את הכאבים. 

 

הפתרון לכאבי הרגליים - א.א אורטופדיה | צילום: יח"צ
הפתרון לכאבי הרגליים – א.א אורטופדיה | צילום: יח"צ

 

ייצור עצמי של מדרסים

מדרס בהתאמה אישית הוא מדרס אשר מיוצר לאחר מדידות מדויקות על גבי מכונות מיוחדות אשר שומרות את כל הנתונים עליהם יתבסס המדרס המותאם אישית. לראיה, ייצור של מדרס מותאם אישית לוקח מספר ימים ואילו ייצור של מדרס בהתאמה אישית לקויה לוקח מספר דקות ולכן מומלץ לשאול היכן המדרס מיוצר וכמה זמן יקח למכון האורטופדיה לייצר אותו.

 

ייצור עצמי של המדרסים - א.א אורטופדיה | צילום: יח"צ
ייצור עצמי של המדרסים – א.א אורטופדיה | צילום: יח"צ

 

השאירו פרטים וקבלו ייעוץ ממומחה למדרסים חינם!

 

אחריות על המדרסים

מכון אורטופדיה מקצועי יעניק לך אחריות על המדרסים שלך ויזמין אותך לביקורת מעת לעת כדי לוודא שהטיפול שקיבלת הוא הנכון והמתאים ביותר עבורך.

 

"לא כל מדרס הוא מדרס אורתופדי בהתאמה אישית" | צילום: יח"צ
"לא כל מדרס הוא מדרס אורתופדי בהתאמה אישית" | צילום: יח"צ

 

מכון אורטופדי מוכר

האינדיקציה הטובה ביותר לאיכות ולניסיון של מכון אורתופדי היא עבודה בשיתוף פעולה עם קופות חולים. מכיוון שקופות החולים דורשות סטנדרטים מסוימים, על המכון לעמוד בכולם בצורה מופתית מה שמאשר לך שמדובר במכון אורטופדי מקצועי ואיכותי.

 

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר או בפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

השאירו פרטים וקבלו ייעוץ ממומחה למדרסים חינם!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות