fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קלנועיות רוכשים רק אצל המומחים!

חיים גלעדי והצוות שלו מציעים לך מבחר ענק של קלנועיות מיד ראשונה ויד שנייה למכירה ולהשכרה, תיקונים וציוד נלווה שיאפשרו לך להתנייד בצורה הנוחה ביותר!
חיים גלעדי - הלוחש לקלנועיות | צילום: פרטי
חיים גלעדי - הלוחש לקלנועיות | צילום: פרטי

קלנועיות הן פתרון מושלם לאנשים הסובלים ממגבלת הליכה כלשהי אך עדיין צריכים ורוצים להתנייד בסביבה הקרובה אליהם. כיום קיימות מספר קלנועיות בנפחי מנוע שונים אשר משרתות אלפי לקוחות מרוצים והופכות להיות הרגליים שלהם לכל דבר ועניין, מה שמעלה את מצב הרוח ומאפשר לאלפי אנשים לחזור להיות עצמאיים כפי שהם היו לפני המגבלה.

חיים גלעדי – הלוחש לקלנועיות
חיים נמצא בעסקי הקלנועיות משנת 1998 ומאז הוא נמצא בחוד החנית של תעשיית הקלנועיות. הניסיון שלו ושל הצוות מאפשר לך ליהנות משירות מקצועי ומלא עם תשובה לכל שאלה על כל סוג קלנועית, בין אם היא בבעלותך או חדשה מהניילון. 

הלוחש לקלנועיות - השאירו פרטים וחיים גלעדי ייצור עמכם קשר

 

המומחיות של חיים גלעדי
מעבר להבנה בצד הטכני של הקלנועיות, חיים התמחה במהלך השנים בהתאמת קלנועית לפי צורך ותקציב כך שלא משנה עם איזה אתגר חיים יצטרך להתמודד, הוא ידע להחזיר לך קלנועית מדויקת עבור הצרכים והתקציב שלך.  

השירותים השונים בחיים גלעדי קלנועיות
בחנות של חיים ניתן למצוא קלנועיות חדשות במגוון רחב של דגמים, קלנועיות יד שנייה מתוחזקות ושמורות כמו שחיים יודע, תיקוני קלנועיות מכל הסוגים והדגמים והשכרת קלנועיות לטווחים ארוכים וקצרים. כאן המקום לציין שאם אין באפשרותך להגיע לחיים גלעדי קלנועיות, הקלנועיות יגיעו עד אליך לתיקונים וגם להדגמות של דגמים חדשים!

 

מבצע מיוחד ובלעדי לקוראי חדשות חדרה | כל זכרון | כל הפרדס ולקוראי חדשות נתניה: בקניית קלנועית – משאבה בשווי 350 ₪ מתנה!

 

 

חיים גלעדי קלנועיות 

קיבוץ משמר השרון
שעות פתיחה:
א'-ה' 09:00-17:00 | ו' 09:00-14:00
טלפקס: 077-8783344
נייד: 052-2542623 | 052-4724111
לאתר האינטרנט לחץ כאן

 

* רצוי לתאם פגישה מראש

 

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר או בפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

 

הלוחש לקלנועיות - השאירו פרטים וחיים גלעדי ייצור עמכם קשר

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות