fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מעשנות בשר איכותיות במחיר מפתיע

המנגלים ונפנוף הפחמים הם אמנם חלק בלתי נפרד מהתרבות של עם ישראל, אך כיום יש דרך אחרת, טובה ואיכותית הרבה יותר לצלות את נתחי הבשר והסטייקים העסיסיים.
מעשנות בשר איכותיות. צילום: יח"צ
מעשנות בשר איכותיות. צילום: יח"צ

כישראלים חובבי בשר, אנחנו מכירים היטב את השיטות הקלאסיות והמוכרות להכנת סטייק עסיסי ומנות בשר משובחות. ממנגל הפחמים ועד גריל הגז, סביר להניח שגם בחצר שלכם כיכב לפחות אחד מאלה, ואולי אפילו יותר. אלא שהיום כבר ברור שיש דרך אחרת, טובה יותר ואיכותית הרבה יותר. במקום נפנוף ופחמים שמתעופפים לכל עבר, הכירו את מעשנת הבשר – זו שהופכת כל נתח לארוחת מלכים מפנקת.

כדאי להכיר: מה היא מעשנת בשר?

לפני הכול מומלץ להבין קצת יותר לעומק מה היא מעשנת בשר ולמה אנחנו צריכים אותה בכלל. אם כן, עישון בשר הוא במהותו תהליך של בישול ארוך בחום נמוך, והוא מתבצע בסביבה מלאת עשן. בתהליך הזה העשן הוא זה שמעשיר את טעמו המופלא של הבשר, ולא מדובר בהמצאה חדשה. למעשה, בני האדם בישלו כך בשר מאז ומעולם, עד שנדמה היה שנמצאו חלופות קצת יותר מהירות לבשל בשר (כמו תנור או מנגל). מצד שני, מי שמתמקד באיכות ורוצה ליהנות מכל ביס, מעשנת הבשר היא הפתרון המושלם עבורו.

אנטריקוט, סינטה או חזה אווז?

השאלה המתבקשת היא אילו סוגי בשר אפשר לעשן, והתשובה הפשוטה היא: כמעט הכל. במעשנת הבשר הביתית תוכלו להכין בהנאה גדולה כל נתח שעולה בדעתכם, כולל אסאסדו או פילה, סינטה או שייטל, וגם חזה אווז, עוף ואפילו דגים כמו סלמון או פורל. חוץ מזה, מי שמעדיף יוכל לעשן כנפיים ושוקיים, וגם ירקות כמובן. מעשנת בשר איכותית וטובה תתאים לכל אחת מהחלופות הללו, ותאפשר לכם להכין את המנות האהובות עליכם – ולשדרג אותן. 

אז איך בוחרים מעשנת בשר?

הבשורה הטובה היא שהיום אפשר ליהנות ממעשנת בשר טובה ואיכותית גם במחירים נוחים ומפתיעים, מה שהופך את מלאכת הכנת הבשר לתענוג אמיתי. כדי לעשות את זה נכון מומלץ לבחור במעשנת חזקה ונוחה לתפעול, כזו שתספק מענה מדויק בלי לדרוש מכם מאמץ עילאי או השקעה גדולה במיוחד. היכולת לשלוט בטמפרטורה, לקבוע אותה בקלות ולקבל את נתח הבשר כפי שאתם אוהבים אותו, זה כל מה שהופך את המעשנת הביתית למושלמת.

טיפ: בחרו שבבי עץ בקפידה

אחרי שבחרתם מעשנת בשר ורגע לפני שאתם נוגסים בנתח העסיסי, כדאי לזכור שישנו עוד משתנה אחד שיכול להשפיע על הטעם: שבבי העץ. השימוש בעץ טבעי הוא קריטי כדי להבטיח טעם איכותי, וסוגים שונים של עץ יתרמו כל אחד את חלקו – המייפל והדובדבן יוסיפו נגיעה מתקתקה למנה המופלאה שלכם, בעוד הפקאן יעניק טעם אגוזי ובלתי נשכח. גם לעצי האלון וההיקורי השפעה לא מבוטלת, ואת הטאץ' הבולט מכולם יעניק עץ המסקיט. לכם נותר רק לבחור את הפתרון המנצח עבורכם, זה שיהפוך את ארוחת הערב שלכם למשתה חגיגי ועשיר בטעמים.

 

אם גם אתם מחפשים מעשנת בשר, אנו ב traeger grills – נשמח לסייע לכם ולהתאים לכם את המעשנה הייחודית שתתאים לצרכים האישיים שלכם. לפרטים נוספים או קבלת הדרכה אודות עישון בשר מקצועי, צרו עמנו קשר טלפוני בטלפון מספר: 1800-10-12-84 או בקרו באתר האינטרנט הרשמי של חברת  טרייגר גריל ישראל, בכתובת: https://www.traegergrills.co.il/.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות