fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מה צריך לדעת על מרכזיות בענן

בעל עסק? בוא לגלות איך לשמור על האינטרסים של הלקוחות שלך ולעשות לעצמך את החיים יותר קלים
עם מרכזיות בענן השמים הם הגבול לעסק שלך | תמונה: Check Box
עם מרכזיות בענן השמים הם הגבול לעסק שלך | תמונה: Check Box

אנו חיים בעידן תקשורתי ושירותי שבו כל עסק חייב להציב את המענה עבור הלקוחות שלו בראש סדרי העדיפויות ועל כן,  חשוב מאוד שכל עסק יצור מערך טלפוני יעיל, המותאם לצרכים של העסק באופן האידאלי. אם אתם מתלבטים לגבי מרכזיית טלפון מיטבית עבור העסק שלכם, אתם בוודאי מוצאים את עצמכם תוהים האם כדאי לכם לבחור במרכזיית IP פיזי או שמא כדאי לכם לבחור דווקא במרכזיית IP בענן. חשוב מאוד שתדעו שכיום מרכזיות בענן מספקות לכל עסק את הדבר הטוב ביותר, העונה על צרכיו ברמה הטובה ביותר וחוסך לא בעיקר לא מעט כסף. מרכזיה בענן היא מרכזיה שבהחלט כדאי לבחור בה כיום.

מהם שירותי תקשורת בענן?

ישנם לא מעט אנשים או בעלי עסקים אשר מכירים את המושג ענן בעיקר בהקשר של שמירת נתונים שונים וגיבוי נתונים שונים. גיבוי בענן מאפשר בעצם שמירה איכותית של כלל המידע שלכם ונגישות מלאה למידע מכל מקום ובכל זמן. כאשר מדובר על שירותי תקשורת בענן, מדובר על מרכזיה פיזית שמועלית בענן והופכת לשירות וירטואלי אשר פועל בעצם דרך שלט מרוחק. במרכזייה זו כל קווי הטלפון מאופסנים על גבי מחשב נייח מחוץ לבית העסק כאשר כל מה שנותר לכם לעשות זה לחבר את הטלפון ולתקשר עם לקוחות העסק ביעילות ובמהירות. לfשירותי תקשורת בענן יש יתרונות רבים וברורים כגון: חסכון במקום פיזי, נגישות מכל מקום וחיסכון כספי הן בעלויות הרכישה, הן בעלויות התחזוקה והן בעלויות התפעול.

כיום ניתן למצוא בשוק מגוון רחב של מרכזיות וירטואליות בענן אשר עסקים בינוניים, קטנים וגדולים עושים בהם שימוש. המרכזייה בענן מספקת לכל בעל עסק שקט נפשי והוא איננו מוגבל למקום אחד שכן הוא יכול לקבל ולנתב שיחות בכל מקום שיהיה. כמו כן, השיחות מוצפנות ומאובטחות. ההוצאות בגין מרכזייה זו הינן נמוכות באופן מהותי מתחזוקה של מרכזייה פיזית. שירותי השיחה הן בעלות נמוכה, אין תשלום לפי קו וניתן לנייד את כל הקווים שקיימים ברשותכם וכל מה שעליכם לעשות זה פשוט להיות מחוברים לאינטרנט. מרכזיית IP בענן מהווה כיום את הפתרון האידאלי לכל עסק לרבות עסקים קטנים.

 

תתקדם בשביל עצמך ובשביל הלקוחות שלך | תמונה: Check Box
תתקדם בשביל עצמך ובשביל הלקוחות שלך | תמונה: Check Box

 

כיצד בוחרים מרכזיית IP  לעסקים קטנים?

מרכזיית IP לעסקים קטנים מהווה את פתרון התקשורת הטוב ביותר לעסק. מכיוון שלעסקים קטנים אין תקציב משמעותי עבור מרכזייה רגילה, הבחירה במרכזיית IP תספק להם את האפשרות ליצור שירות תקשורת איכותי בבית העסק בין הלקוחות לבין בית העסק מחד ומאידך, להשקיע בכך מינימום תקציב. יחד עם זאת, גם עסקים קטנים וגם עסקים אחרים, חייבים לדעת כיצד לבחור את המרכזייה הטובה ביותר בענן מבלי ליפול בפח.

  1. ראשית כל, חשוב להגדיר את הצרכים של העסק בכל הנוגע למרכזייה זו, שנית, יש לברר היטב איזו חברה מציעה את המרכזייה המתקדמת והמתאימה ביותר לצרכי העסק שלכם, במחיר נוח ומשתלם. 
  2. חשוב מאוד לוודא כי המרכזייה בענן תתאים לעסק מכל הבחינות וכי החברה המציעה לכם את המרכזייה המדוברת היא חברה בעלת מוניטין בכל הנוגע למרכזיות מעין אלה.
  3. בחרו בספק שיכול לתת לכם מענה ברמת השירות והתמיכה בצורה מהירה ואיכותית לאורך תקופת הפעילות. שימו לב לאותיות הקטנות. 
  4. הגודל לא קובע. חברות גדולות לאו דווקא יספקו מוצר איכותי. תוכלו למצוא ספקי טלפוניה איכותיים וטובים אף על פי שהם לא חברות ענק

לסיכום: מרכזיה היא השער של הלקוחות שלכם אל העסק. דאגו והקפידו לבחור את הספק המתאים ביותר לעסק.

Telecom Experts  וצ'ק בוקס בשיתוף פעולה מזמינות אותך לקבל ייעוץ ואיפיון מקיף וללא עלות או התחייבות – צרו קשר פה >>

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות