fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

איך תבחרו מקדם אתרים שיביא לכם תוצאות?

אם חשוב לכם שהאתר שלכם יופיע במיקום גבוה ויביא לכם תוצאות, כדאי שתקראו את הכתבה הבאה
קידום אתרים | תמונה: Freepik
קידום אתרים | תמונה: Freepik

קידום אתרים אורגני הוא תהליך שיכול לארוך לא מעט זמן, בטרם מגיעים בו לתוצאות משמעותיות. הדבר נכון במיוחד לאתרים חדשים שרק עולים לאוויר. לוקח זמן עד שמנוע החיפוש של גוגל מתייחס ברצינות לאותם אתרים, בייחוד כאשר הם מתחרים על ביטויי חיפוש תחרותיים. במידה והאתר מקדם ביטוי מסוים שאין לו כמעט נפח חיפוש (אלמנט שניתן לדעת מראש), הוא יוכל להתברג די מהר בראש התוצאות, אך כאשר מדובר בביטויים שיש להם נפח חיפוש גדול יותר, יכולים לקחת כמה חודשים עד שהמקום הראשון (והמיוחל) ייכבש. 

מכיוון שבעיני האלגוריתם של גוגל ישנה חשיבות גם לגיל הדומיין, אתרים חדשים צריכים לצבור זמן קיום וקהל גולשים לפני שהם יצליחו להתברג בתוצאות הראשונות של החיפוש. חשוב להבין זאת, מפני שכאשר מדברים על קידום אתרים שמביא תוצאות, יש להתאים את הציפיות בהתאם לוותק האתר.

מהן תוצאות בעולם ה-SEO?

בכל תהליך של קידום אתרים, התוצאה הרצויה היא כיבוש המקום הראשון בתוצאות החיפוש של ביטוי מסוים. מבחינה סטטיסטית, ככל שהאתר נמצא במיקום גבוה יותר, כך גדלות מספר הכניסות של גולשים אליו. המטרה המרכזית של כל אתר עסקי ברשת היא הגדלת נפח הכניסות אליו, ומתוך כך הגדלת נפח המכירות של החברה שעומדת מאחוריו. 

כדי להשיג את התוצאות האלה, יש צורך בעבודה עם חברה מנוסה, כמו החברה של קידום אתרים Seowho או חברות גדולות אחרות בשוק. מקדמי אתרים עם ניסיון מועט יתקשו לספק את התוצאות הרצויות, במיוחד בתחומים תחרותיים. ישנם לא מעט תחומים שבהם מספר רב של אתרים עוברים תהליך של קידום ומתחרים זה בזה. בתחומים תחרותיים כאלה, נדרש מקדם אתרים שמכיר את הנישה של האתר, מכיר את כל ה"טריקים" המקצועיים הרלוונטיים ויוכל תוך פרק זמן של כמה חודשים להביא את האתר לתוצאות הראשונות בדירוג.  

חשיבות המעורבות השיווקית והטכנית של המקדם

כל קמפיין של קידום אתרים הוא קמפיין שיווקי לכל דבר. לכן, כדאי לבחור במקדם אתרים שיוכל לתת דגשים לאתר גם במישורים התוכניים והשיווקיים. כדי להצליח במאמצי הקידום, יש להתאים את תוכן האתר לקמפיין הקידום. הדבר צריך לבוא לידי ביטוי בבחירת מילות המפתח שאותן מקדמים ובהכנסת תוכן תואם לאתר. 

במוסף לכך, חשוב שהמקדם יהיה מעורב ברמה הטכנית של האתר, ויוכל לספק המלצות לגבי שיפורים טכניים שאותם יש לבצע באתר. זהו חלק בלתי נפרד מכל תהליך מקצועי של קידום, שלא מתבטא רק בבניית קישורים ובהוספת מאמרים לאתר. 

דיווח וניתוח נתונים

פרמטר נוסף שצריך להשפיע על בחירת מקדם האתר הוא איכות הדו"חות שהוא מספק. מקדם אתרים שמביא תוצאות חייב לערב את הלקוחות שלו בכל תהליך הקידום. זה כולל דיווח מתמיד על הדירוגים של ביטויי החיפוש שנבחרו, וגם על נפח הכניסה של גולשים לאתר וההתקדמות במישור זה. לצורך זה, מקדמי אתרים מקצועיים משתמשים בשלל כלים, החל מ-Google Analytics ועד Search Console ושירותים נוספים ברשת. 

את הנתונים על ביצועי הקמפיין יש לנתח בכל חודש ולבצע אופטימיזציה לקמפיין. כדי לבחור מקדם אתרים שמביא תוצאות, חשוב להקפיד על חברת קידום שמבצעת את תהליך הקידום באופן הזה. רק על ידי ניהול נכון של הקמפיין, ניתן יהיה לקדם את האתר בביטויים תחרותיים ומאתגרים – שלהם נפח החיפוש הגדול והמבוקש ביותר. 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות