fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שרית חדד, שלום חנוך ורותם כהן חוגגים בת מצווש לברלה

מזל שבברלה מיוזיק קלאב חושבים אחרת ולרגל יום הולדת 12 חוגגים בת מצווש בשלל מופעים איכותיים. לקראת האירוע המכונן ביקשנו לשמוע מבעלי המקום, גלעד גודר, ציוני דרך משמעותיים למקום וכמובן על כל המופעים שצפויים להתקיים החל מיום שישי, 5/4.
מועדון הברלה
מועדון הברלה

מאז שאנחנו קטנים חוזרים ומזכירים לנו שיום הולדת יש רק פעם בשנה. מזל שבברלה מיוזיק קלאב חושבים אחרת ולרגל יום הולדת 12 חוגגים בת מצווש בשלל מופעים איכותיים. לקראת האירוע המכונן ביקשנו לשמוע מבעלי המקום, גלעד גודר, ציוני דרך משמעותיים למקום וכמובן על כל המופעים שצפויים להתקיים החל מיום שישי, 5/4.

שרית חדד, שלום חנוך, נורית גלרון, רותם כהן, הם רק חלק מהאמנים שיעלו לחגוג 12 לברלה מיוזיק קלאב, מקום שהפך למוסד אמיתי באיזורנו, מועדון מוזיקה השוכן בלב קיבוץ להבות חביבה.

 גלעד, איך אתה מסכם 12 שנים?

"הברלה הוא הילד הבכור שלי ומפעל חיים עבורי. התחלנו עם אפס ניסיון ובמבט לאחור נראה שעשינו מיליון טעויות בדרך, הפסדנו הרבה כסף בשנים הראשונות ואני מאמין שאנשים אחרים היו מזמן מתייאשים וסוגרים. לשמחתי ולמזלי, יש לי שותפים מדהימים ואופטימיים לדרך שלא הפסיקו להאמין וכל הזמן דחפו אותנו ועודדו שאנחנו משתפרים בכל יום ובסוף זה ישתלם. כמובן שהם צדקו".

מה השתנה במהלך הדרך?

"המון! העסק עצמו מאוד קשה לתפעול, הוא מורכב מאוד: יש בו מסעדה ובר, אולם אירועים, גם משרד כרטיסים וגם הופעות שצריך לנהל. התחלנו עם 40 עובדים ללא ניהול ועם המון עזרה ממשפחתי והיום יש לנו מאה עובדים במועדון שמנוהלים היטב, מתפקדים מדהים ולשמחתי, האווירה המשפחתית והאינטימית נשארה גם בקרב העובדים וגם בקרב הלקוחות – כל אמן שמופיע בברלה מספר כמה הוא נהנה בזכות האווירה האינטימית והקהל המדהים שלנו".

מועדון ברלה
מועדון ברלה

איזו הופעה זכורה לך במיוחד?

"קשה מאוד לבחור. אני זוכר שפורסם שלהקת שוטי הנבואה עומדת להתפרק וכמה ימים לאחר מכן הם הופיעו אצלנו. אלפי אנשים נהרו לקופות, היה תור מטורף ולא יכולנו למכור לרובם הגדול כרטיסים. אנשים התחננו להיכנס לעבוד בשטיפת כלים, סבלות או כל דבר שנצטרך – כדי שנוכל להכניס אותם לראות את המופע. הייתי בהלם מכמות האנשים שהגיעה למרות שפרסמנו שאזלו הכרטיסים".

הופעה שהתרגשת בה מאוד?

"שלמה ארצי ללא ספק. הרגשתי כאילו אני חוגג בר מצווה, עמדתי בכניסה, לקוחות בירכו אותנו והודו לנו מאוד שהצלחנו להביא אותו לפריפריה. היה נראה שהקהל מאוד מרוגש והייתה הופעה מדהימה, כל מי שנכח בה לעולם לא ישכח אותה (כולל שלמה שחזר אח"כ להופיע אצלנו שוב)".

איזה אמן אתה חולם להביא לברלה?

"כל האמנים הכי פופולריים בארץ פוקדים אותנו באופן קבוע כך שקשה לי לענות. הרבה שנים רצינו שפוליקר יבוא ואני שמח שבשנתנו העשירית זה סוף סוף קרה ומאז הוא כמובן חזר כמה פעמים. אני מאוד אשמח שיהודית רביץ תחזור להופיע. אנחנו מאוד מתגעגעים לראותה מופיעה".

גם הראפ מגיע לברלה. פלד

אורח שהתרגשת לראות בקהל

"הכי מרגש עבורי היה שבתי הבכורה, גאיה הגיעה בפעם ראשונה להופעת ילדים בברלה. אני מתרגש מבנותיי בקלות רבה. היא היום בת 3 ככה שלא דמיינתי שאני אהיה בברלה 12 שנים ויום אחד בנותיי יהנו ממקום העבודה של אבא. גם בתי הקטנה (בת שנה וחצי) כבר הספיקה להנות במספר מופעים".

איפה אתה רואה את הברלה בעוד כמה שנים?

"על אף שאנחנו 12 שנים בענף, אנחנו עדיין לומדים ומשתפרים מדי שנה.  עם השנים מס' האירועים והמופעים גדל משמעותית, שירותי ההסעדה השתפרו, בוא נאמר שהיה לנו הרבה מה ללמוד, לא קל להוציא 350 מנות בסרוויס של שעה וחצי, זה תמיד אתגר שדורש מכל העובדים להיות מרוכזים, שירותיים ומקצועיים. ואנחנו כל הזמן מתעלים על עצמנו וזה הודות לצוות העובדים המדהים שלנו. כמעט בכל שבוע מציעים לנו לפתוח סניף נוסף בקיבוצים, במושבים ובערים נוספות בכל הארץ. בינתיים אנחנו נהנים להיות מקום אחד, יחיד ומיוחד, אבל ,never say never אולי בעתיד נחליט להביא לברלה אח קטן".

באילו מופעים תוכלו לחגוג לברלה בת מצווש?

  • נורית גלרון – שישי, 05 אפריל
  • מופע לילדים: ילדי בית העץ- הפרויקט המוסיקלי של האחים רן ויאיא כהן אהרונוב – שבת, 06 אפריל (מופע צהריים)
  • שלום חנוך ומשה לוי עם המופע: "יציאה" – שבת, 06 אפריל
  • לראשונה בברלה מופע ראפ: פלד והלהקה – שני, 08 אפריל
  • רוני דלומי מארחת את דודי בר דוד – חמישי, 11 אפריל
  • רותם כהן – שישי, 12 אפריל -מופע צהריים
  • מסיבת להיטים עם רוקוויל – שישי, 12 אפריל
  • שרית חדד – שבת, 13 אפריל

מה, עוד לא הזמנתם כרטיס? הקליקו ובחרו. לפרטים: 04-6369993/4.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות