fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שטבון בעניין רצועת לנטוס: "יש לקבל החלטה ולא רק הכרזה"

שטבון דורש למשוך את תוכנית נת 1000 בחזרה למועצת העיר ולהביאה להצבעה מחדש על תוספת המגורים ברצועת לנטוס.
יוני שטבון צילום רותי ברמן

חבר מועצת העיר יוני שטבון העביר השבוע מכתב ליו"ר הוועדה לתכנון ובניה בנתניה, מר אלון אלרואי, בו הוא דורש למשוך את תוכנית נת 1000 בחזרה למועצת העיר ולהביאה להצבעה מחדש על תוספת המגורים ברצועת לנטוס.

שטבון דורש להעלות הנושא להצבעה: "זאת לאור הצהרתה של ראש העיריה כי לא יבנו מגורים במתחם ולאור העובדה כי היועצת המשפטית וחברי מועצה נוספים דרשו כי הצעתי בנושא תובא להצבעה בועדה המקומית ולא במועצת העיר. מבחן התוצאה נתון לפתחה של ראש העיריה והועדה המקומית לקבלת החלטה בנושא ולא רק בהכרזות".

לדברי ועד הפעולה של קרית השרון בשנת 2017 אישרה מועצת העיר בניה של 600 יח"ד ברצועת לנטוס וכיום קפץ מספר זה ל- 1200 וזאת ללא אשרור מחדש במועצת העיר: "הגדלה שכזאת בכמות יחידות הדיור, לא יכולה להתקבל בדרגים המקצועיים ויש לאשרה מחדש. אנו קוראים לראש העיר, מרים פירברג וסגניה לעמוד מאחורי הצהרותיהם ולבטל לאלתר את הבניה למגורים בלנטוס. במקרה ועדיין חושבים על הפקדת תוכנית נת 1000 עם יחידות דיור ברצועת לנטוס, נציע בחום לקבל את בקשתו של חבר המועצה יוני שטבון ולהצביע מחדש על תוספת יחידות הדיור. הפקדה של 1200 יחידות ללא אישור מועצת העיר אינה חוקית, לכאורה".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות