fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"איציק, היית איש מקסים וחבר יקר"

אלפים ליוו היום ( שלישי) את איציק אלגבי בדרכו האחרונה בבית העלמין באביחיל. אלגבי נרצח אמש סמוך לביתו. חבריו במושב:"במציאות המשטרה לא מסוגלת להעניק לכל תושב את הביטחון האישי שלו ולכן אני מציע שכל אחד יעשה את המיטב להגנתו האישית"
מושב אביחיל
מושב אביחיל (צילום: רותי ברמן)

אלפים ליוו היום ( שלישי)  את איציק אלגבי בדרכו האחרונה בבית העלמין באביחיל. אלגבלי 61, איש נעים וחבר טוב נרצח השבוע בביתו שבמושב לאחר שנדקר בליבו ככל הנראה על ידי פורצים בעת שהפתיע אותם כשנכנס לדירה בחצר ביתו.

איציק אלגבי ז"ל
איציק אלגבי ז"ל ( באדיבות מזכירות מושב אביחיל)

תושבי אביחיל המומים. במזכירות המושב הטלפון לא מפסיק לצלצל, אנשים בחרדה דורשים שמשמר הגבול והמשטרה יכנסו למושב: "המשטרה אמונה על הביטחון האישי שלנו" אומרת חברת המושב.

אלגבי שישב לארוחת ערב עם בני משפחתו יצא מביתו אל הדירה של בתו בחצר כדי להביא לחם וכשהתמהמה לשוב יצאו בני המשפחה וראו אותו שוכב בפתח הבית מתבוסס בדמו. כוחות מגן דוד אדום שהגיעו למקום ניסו להצילו אך מותו נקבע במקום. 
במשטרה לא שוללים את האפשרות שהנרצח הפתיע את הפורצים בעת שהיו בדירה שבחצר. אבל החקירה נעשית בכל הכיוונים האפשריים. כוחות בטחון של הישוב, משמר הגבול והמתמידים המתנדבים של עמק חפר הצטרפו לסריקות וגם מסוק הועלה ביום הרצח לאוויר.

זהו מקרה שני בשנה וחצי האחרונה של רצח במושב. לפני יותר משנה נרצחה חברת המושב בביתה ועד היום לא נמצא קצה חוט לאירוע. במשטרה אומרים שאין לקשור ארוע אחד בשני וכי החקירה נמשכת.

משפחת אלגבלי גרה ברחוב השומר שהוא הרחוב המערבי ביותר בישוב וגובל עם שכונת עין התכלת. אפי זיו, חברו של איציק ומי שהיה שכנו לאותו רחוב הרבה שנים המום: "איציק היה נשוי לליאורה הבת של משה ברנשטיין ממייסדי המושב. הוא הגיע לאביחיל מיד אחרי השרות הצבאי והשתלב במשק והיה יד ימינו של ברנשטיין בלול ההודים הגדול. לאיציק וליאורה ארבעה ילדים ואני כואב את כאבה של המשפחה. אני לא מבין מה קורה שם. סגרו את כל הישוב מכל הכיוונים, שכרו חברת שמירה ובכל זאת פורצים ועכשיו גם רוצחים".

"איציק היה איש מקסים וחבר יקר לי" אומר אבנר מגל: "במציאות המשטרה לא מסוגלת להעניק לכל תושב את הביטחון האישי שלו ולכן אני מציע שכל אחד יעשה את המיטב להגנתו האישית: מערכות אזעקה, כלבים, מצלמות ותאורה. אם זו היתה אכן פריצה הרי שזה היה זה צירוף מקרים מזעזע שאיציק הגיע בדיוק כשהם היו שם".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות