fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רס"ן יואל דורפמן מנתניה מצטיין הרמטכ"ל

מצטיין הרמטכ"ל. רס"ן יואל דורפמן צילום דובר צה"ל
מצטיין הרמטכ"ל. רס"ן יואל דורפמן צילום דובר צה"ל

בטקס חיילים מצטיינים הרמטכ"ל הראויים להוקרה על שירותם הצבאי, קיבל רס"ן יואל דופרמן מנתניה את אות הצטיינות הרמטכ"ל. דורפמן, הוא מנהל פרויקטים באגף הנדסה ובינוי בחיל הלוגיסטיקה תחת משרד הביטחון. הוא התגייס למסלול עתודה אקדמית ולמד ארבע שנים הנדסת בניין במכללת בן גוריון, אחר כך התגייס למרחב בינוי בדרום, ליד באר שבע, בתפקידו הוא נותן מענה אחזקה לכל היחידות בדרום. הוא השתתף  במבצעים "עמוד ענן" ו"צוק איתן" לאחר מכן, שרת שנה וחצי בתור מנהל פרויקטים בתכנון, ועשה תואר שני במנהל עסקים במכללת בן גוריון. הוא הקים את בסיס מגב איו״ש במשך שלוש שנים. בין הפרויקטים הנוספים שדורפמן אחראי עליהם היה בניית מחנה מכבים, מחנה דו גדודי, חמ"לים, כבישים וכו'.

דורפמן: "הערך שמוביל אותי הוא ציונות, והאפשרות לבנות ולפתח את המדינה מכל הבחינות. מחנה חדש, קו תפר כל דבר שאני עושה אני מרגיש שזה חלק מבניין הארץ. אנשים לא מספיק מכירים את מסלול העתודה וזאת הזדמנות לאנשים שמחפשים את הקפיצה להיכנס למסלול של עשר שנים שמנתבים אותך אליו. לאחר מכן מממשים את המקצוע שלמדת אליו בצורה הכי אבסולוטית ויוצאים מצה"ל עם כלים מדהימים לשוק האזרחי".

במנהלת גבולות ותפר משתדלים לעשות פעילות התנדבות פעם עד פעמיים בשנה, בבית ספר לילדים עם מוגבלויות.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות