fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תודה על החיים שהענקת לי

קראו את המילים המרגשות שכותבת סתיו סוויסה לאבא שלה, לכבוד יום ההולדת
סתיו סוויסה עם אביה שלמה ואחיה ליאור \ צילום: פרטי
סתיו סוויסה עם אביה שלמה ואחיה ליאור צילום: פרטי

לא צריך להוסיף כמעט כלום

אי אפשר שלא להתרגש, כשקוראים את המילים. כי סתיו סוויסה מחדרה, כותבת היום לאבא שלה. לכבוד יום הולדתו. המילים מדברות בעד עצמן. כפי שניתן לראות. ולנו, לא נותר אלא לכתוב אותן כאן, כמעט  מילה במילה.

וככה כותבת סתיו סוויסה  לאבא שלה, שלמה סוויסה. שהיום כאמור חל יום הולדתו: "היום יום הולדת לאיש של חיי", היא כותבת. "לעטרת ראשי, לאבא שלי. היום, אבא, אתה חוגג 52 חורפים מאושרים. בהם נפלת וקמת עשרות פעמים. אבל מעולם לא נכנעת לתלאות החיים. אתה מודל לחיקוי עבורי. תודה על החיים שהענקת לי. בהם, לאורך כל הדרך, לא ויתרת עלי. מרחוק ומקרוב, אתה תמיד נוכח".

תמיד אוזן קשבת

"גם כשאני לא רואה שזה קורה", מוסיפה סתיו סוויסה וכותבת, "אתה תמיד פורץ ראשון,  להילחם בקרבות של חיי. דואג ומוודא שלא חסר לי כלום.   שהרי אתה תמיד עומד איתן, מול  כל הבעיות שלי.  ותמיד אתה מהווה עבורי אוזן קשבת ומכיל את כל השגעונות שלי.  אתה החבר הכי טוב והפסיכולוג הפרטי שלי. אני רוצה לאחל לך, אבא, שלא יחסר דבר מביתך ומשולחנך לעולם. ושאבא שבשמיים, יעניק לך מידיו הרחבות והמלאות תמיד. בנוסף לזה, אני גם רוצה לאחל לך, אבא,  שאזכה לעשות מצוות כיבוד אב ואם, כל עוד נשמה באפי. שאזכה לכבד אותך ולהסב לך גאווה תמיד. תאריך ימים, אבא. בטוב, בנחת, בשמחה. שרק תחייך כל החיים, זה מה שאני מבקשת. יום הולדת שמח, מלך שלי. אוהבת אותך לנצח".

מזל טוב. לאבא ולסתיו סוויסה.

 

 

הישארו מעודכנים באתר ובפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות