fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צפו בסרטון: עדן חסון, חנן בן ארי ואברהם טל שרים במספרה עם חגי חטב

מעצב השיער מפרדס חנה, הידועו בכינויו הכפיל של אייל גולן, מככב עם חברים
חגי חטב שר עם עדן חסון, אברהם טל וחנן בן ארי \ צילום: פרטי
חגי חטב שר עם עדן חסון, אברהם טל וחנן בן ארי צילום: פרטי

חגי חטב, עדן חסון, חנן בן ארי ואברהם טל שרים \ צילום: פרטי

 

החברים של חגי חטב

לפני 21 שנה פתח חגי חטב את המספרה שלו, בפרדס חנה. 'גזורים' שמה. שחיה ובועטת עד עצם היום הזה. חגי חטב, פרדס חנאי שורשי שנולד וגדל ביישוב, מספר גברים וילדים. וחוץ מזה, גם שומע מוסיקה ושר, בכל רגע נתון. כשאני מבקרת היום במספרה שלו, למשל, בשעות אחר הצהריים המוקדמות, מתנגן האלבום של שולי רנד. עם השיר 'המשורר', שבוקע משני רמקולים אימתניים בקיר. וחגי מספר את הילד שיושב על הכסא מולו, ושר את כל המילים.

הוא בן 41, נשוי פלוס שניים. ועניין עיצוב השיער, התחיל אצלו בגיל 14. "כשסיימתי ללמוד בכיתה ח'", הוא מספר, "לא הסכימו לקבל אותי לשום בית ספר באיזור. ואמרו שאני צריך ללכת לפנימייה. באותו יום ממש, הייתי צריך ללכת להסתפר. ונסעתי למספרה של הספר דוד אלבז בחדרה. איכשהו, כשסיימתי להסתפר, ואמרתי לו שלא מקבלים אותי לשום בית ספר, הוא שאל אותי אם אני רוצה ללמוד את המקצוע. וככה זה התחיל".

כעבור מספר שנים, פתח חגי חטב את המספרה שלו. ומאז הוא שם. מספר ולא מפסיק לשיר. "תמיד חלמתי לשיר, אז עכשיו אני שר במספרה", הוא אומר. ומוסיף : "ויש לי בפרדס חנה גם מלא בתים של ניגונים".

מה זאת אומרת?

"אני חבר של כל הזמרים כמעט. ו..אופס. הנה, בדיוק עכשיו פספסת את פאר טסי. שהיה כאן, במספרה שלי. עדן חסון, שהוא עכשיו להיט מדינה, אברהם טל ומי לא. אנחנו נפגשים באיזו וילה, כל פעם במקום אחר. יושבים ומנגנים, שרים ונהנים. זה קורה באופן ספונטני, בלי תכנון מראש. הם מנגנים ושרים וגם אני שר".

ועכשיו אוטוטו סגר. אולי תצטרך בכלל לסגור וכבר לא יהיה שמח

"אז סופסוף יוציאו אותי לחופש מאולץ, ואני אחגוג בחופש הזה. הרבה משפחה, חברים וטיולים בטבע. בדיוק עכשיו הייתי בדרום. בעין עקב".

 

 

הישארו מעודכנים באתר ובפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות