fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צפו בסרטון: לאבי אמיתי אין אהבה

אבי אמיתי מפרדס חנה, לשעבר מקום 2 ברשימה של ראש העיר, מדבר על הגירושים ומסביר למה הוא לא מחפש אהבה
אבי אמיתי \ צילום: טל בדרק
אבי אמיתי צילום: טל בדרק

אבי אמיתי, 50 פלוס, מנגן ושר כבר שנים. רק שהיום, בגלל הקורונה, הוא לא יכול להופיע. אז הוא עובד עם בעלי צרכים מיוחדים ומקליט סינגלים. שהראשון שבהם, יצא לפני כשבוע. עם הכותרת: "אין אהבה בתל אביב". לקחנו אותו לשיחה, כדי שיבהיר. בעיקר את עניין הכותרות של השירים, המעוררות קצת יותר משאלה אחת. אבל לא רק.

אין לי כעס על גרושתי

אבי אמיתי, כעס על גרושתך?

"אין לי שום כעס על גרושתי, ממש לא"

ולמה תל אביב? אתה גר בפרדס חנה

"אני מופיע בתל אביב. ואם אני מכיר מישהי, אז זה לרוב מהמרכז"

אולי זו הטעות

"את יודעת, מה שצריך לקרות קורה. אני בן 53.  למרות שאני לא נראה"

 אוקיי…יש מישהי באופק?

"התגרשתי לפני שנה וחודשיים. כרגע, אני נהנה מהחופש. פה יש לי משהו נחמד ושם יש לי, אבל אני לא סוגר את עצמי. אם תבוא המישהי הזאת שתהפוך לי את העולם, אז היא תבוא. אבל כרגע אני לא שם. אני יותר נהנה. הייתי נשוי 24 שנים. דווקא היו לי חיי נישואים טובים. היינו  פעמיים בחו"ל. לא היה לי רע

 

לא בנוי לפוליטיקה

אז התגרשת מירוב שהיה לך טוב?

'אני חושב שאני הגעתי למקום, שבו הרגשתי שאני צריך שינוי מאוד משמעותי בחיים שלי. למה? זו שאלת מליון הדולר. אני אדם עם דרייב מאוד גדול, ואני הרגשתי שמשהו בחיים שלי כבר מסתובב על ריק. הרבה אנשים יגידו: אם הכל בסדר, למה אתה הולך? הייתה לנו זוגיות לא רעה, עם עליות וירידות. לתחזק זוגיות, זה לא משהו קל או מובן מאליו".

ופניך לאן?

"אני מת לחזור להופיע, כי זו אהבת חיי. להיות על במה. ואני עובד במרכז לשיקום אילנית, ומאוד נהנה. כי זה פשוט לגרום לאנשים אושר, בשעות בהן אני נמצא. במשך שנה וחצי, גם ניהלתי את התרבות. בפרדס חנה כרכור. הייתי מקום שני בסיעה של ראש העיר, הגר פרי יגור. אבל אחרי שנה וחצי, באתי להגר ואמרתי לה: אני מאוד נהנה לעשות את התרבות, אבל אני לא איש פוליטי.

חתכת משתי נשים בבת אחת

(צוחק) "אני לא בנוי למשחקי פוליטיקה ומלחמות. אני בנוי לשיר. ואני גם מפיק ומביים בעברי. אבל מבחינת התרבות, עכשיו הכל מת".

 

הופעות סלון

לדבריו, הוא מחפש עכשיו הופעות סלון בבתים פרטיים, בתור אלטרנטיבה. "כי זו כרגע האופציה היחידה בערך".

ותגיד, אתה צובע את השיער?

"לא, ממש לא. זה רק שיש לי מעט שיערות לבנות. ממש לא הרבה".

ולסיום?

"אני מחכה לאלבום. שיש בו גם, מלבד השירים 'אין אהבה בתל אביב' ו-'מסיכות ושקרים', גם את השיר 'השמיים נופלים'."

אוי ואבוי

"זה לא קשור לגרושתי, היא אישה מאוד ישרה. אני שר על כל מיני חוויות שעברתי. טוב, השמם נופלים דווקא כן נכתב על גרושתי. אבל הוא שיר ממקום מאוד רך".

 

לאבי אמיתי אין אהבה \ צילום קליפ: אלעד אביגן

 

 

הישארו מעודכנים באתר ובפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות