fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מחדרה לטוקיו באהבה

לקראת אולימפיאדת טוקיו שתיערך בסוף יולי, ערך ראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן קבלת פנים חגיגית לשלושת הספורטאים האולימפיים של העיר והעניק להם את ברכת הדרך
שי קקון, ברוך שמאילוב וטוהר בוטבול | צילום באדיבות דוברות עיריית חדרה
שי קקון, ברוך שמאילוב וטוהר בוטבול | צילום באדיבות דוברות עיריית חדרה

"אתם מקור לגאווה ומודל להערצה בעיר שלנו", כך אמר ראש העיר צביקה גנדלמן לשלושת הספורטאים החדרתיים שהבטיחו את מקומם באולימפיאדת טוקיו, שתערך בעוד כחודשיים.

הג'ודואים ברוך שמאילוב וטוהר בוטבול, וכן השייטת הצעירה שי קקון, הזוכים לליווי צמוד של עיריית חדרה, הגיעו למפגש חגיגי שנערך לכבודם בלשכת ראש העיר וקיבלו מראש העיר את ברכת הדרך, בצירוף איחולי הצלחה חמים.

הג'ודאים החדרתים מעוטרי המדליות מתחרויות בסבב העולמי, ברוך שמאילוב וטוהר בוטבול, וכן שייטת הלייזר הצעירה שי קקון, שבאמתחתה הישגים מרשימים בתחומה, הבטיחו את מקומם בין הספורטאים הטובים בעולם וצפויים להתחרות במשחקים האולימפיים באולימפיאדת טוקיו, שתיפתח ב 23.7.21 .

שמאילוב ובוטבול, זוכים כבר מספר שנים לליווי צמוד של העירייה והעומד בראשה, וכן לתמיכה כספית מצד חברת נחלים, שהינה חברת בת של עיריית חדרה.

השייטת שי קקון (דגם לייזר רדיאל), שהבטיחה רשמית רק השבוע את מקומה בטוקיו לאחר שהשיגה את הקריטריון הישראלי, זוכה אף היא לתמיכה בשנה האחרונה מהחברה הכלכלית חדרה.

שלושתם כאמור הגיעו היום ללשכת ראש העיר, ושמעו עד כמה העיר חדרה גאה בהם ובהישגיהם, תומכת בהם ומחזיקה להם אצבעות לקראת המשחקים האולימפיים. גנדלמן אמר לשלושת הספורטאים: "אתם מקור לגאווה ומודל להערצה בעיר שלנו. אני מאחל לכם המון הצלחה בטוקיו ובטוח שכאשר תגיעו לגמר, עיר שלמה תצפה בכם ותחזיק לכם אצבעות".

טוהר בוטבול הודה בשם הספורטאים לראש העיר ואמר: "אנחנו מאוד מעריכים את התמיכה והליווי הצמוד, זה ממש לא מובן מאליו. בכל פעם מחדש אתם קוראים לנו לפה, מחזקים אותנו ומעודדים אותנו, והעזרה של עיריית חדרה ממש חשובה לנו. אני מאוד מקווה שנמשיך לתת לכם סיבות לגאווה גם בטוקיו". בסיום העניק גנדלמן יחד עם חבריו להנהלת העיר מגן הוקרה מיוחד לשלושת הספורטאים עם איחולי הצלחה לאולימפיאדה.
עיריית חדרה ממש חשובה לנו. אני מאוד מקווה שנמשיך לתת לכם סיבות לגאווה גם בטוקיו”.

שי קקון, צביקה גנדלמן, ברוך שמאילוב וטוהר בוטבול | צילום באדיבות דוברות עיריית חדרה
שי קקון, צביקה גנדלמן, ברוך שמאילוב וטוהר בוטבול | צילום באדיבות דוברות עיריית חדרה

 

לרכילויות נוספות בחדרה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות